۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۹۱۹۴۱

پیام تسلیت نهادهای حوزوی در پی درگذشت رییس مرکز خدمات استان قم

پیام تسلیت نهادهای حوزوی در پی درگذشت رییس مرکز خدمات استان قم
در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر سابق حوزه علمیه مازندران، نهادهای حوزوی، شخصیت ها و مراکز علمی پیام های تسلیت جداگانه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم و مدیر سابق حوزه علمیه مازندران، نهادهای حوزوی، مدارس علمیه، شخصیت ها و مراکز علمی پیام های تسلیت جداگانه ای صادر کردند.

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه کشور


بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت روحانی نجیب و فاضل و خدوم مرحوم حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ ابوالقاسم طاهری طاب ثراه تألم انگیز و اندوه زا بود، ایشان در طول سال های دراز افزون بر احراز مراتبی از فضل و دانش حوزوی و مدارجی از تقوا و فضیلت‌های اخلاقی، در مدیریت های حوزوی خوش درخشید و سرچشمه خدمت های فراوان بود و با پرونده ای روشن و پربار و با تحمل رنج ها به لقای الهی شتافت، ضمن عرض تسلیت به حوزه و روحانیت استان مازندران و مسوولان و همکاران ایشان در مرکز خدمات و حوزه علمیه وهمه دوستان و علاقمندان و بازماندگان و خاندان محترم ایشان، برترین مقامات قدسی و روح و رضوان الهی برای آن فقید سعید و شکیبایی و آرامش و پاداش نیکوی الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند متعال خواستارم.
عاش سعیداً و مات سعیداً.

پیام تسلیت مدیریت حوزه علمیه مازندران
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
 
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ
 
خبر ارتحال عالم عامل و فرزانه فاخر، مجاهد نستوه، مدیر انقلابی وجهادی  سابق حوزه علمیه مازندران و مدیر کل خدوم و پرتلاش  مرکز خدمات حوزه علمیه قم  حضرت آیت الله حاج شیخ ابوالقاسم طاهری  موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.
 
آن عالم وارسته، نمونه بارز و اسوه جهاد و صبر و تقوی و علم بود که سالهای متمادی عمر با برکت خویش را در اعتلا. گسترش و نشر  معارف اسلامی به ویژه ترویج فرهنگ علوی بر اساس نهج البلاغه  و غنی بخشی به حوزه  گرانقدر علمیه مازندران و خدمت به علمای و طلاب در قم و مازندران صرف نمود و در وادی تألیف، تحقیق و تعلیم و مدیریت و ساماندهی حوزه علمیه مازندران  گام هایی ارزنده برداشت و آثار علمی و عملی  با ارزشی پدید آورد.
 
ضمن عرض تسلیت این ضایعه به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه علمیه و روحانیون عالی قدر، فضلای استان های قم و مازندران، مردم شریف استان و خاصه بیت مکرمشان، رحمت و مغفرت الهی را برای آن عالم بزرگوار مسألت می‌نمایم. روح وارسته و بلندمرتبه او با اولیائش، ائمه اطهار علیهم‌السلام محشور و متنعم باد.
 

پیام تسلیت معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران

انا لله وانا الیه راجعون

با تاسف و تاثر فراوان خبر درگذشت عالم جلیل القدر، مدیر پرتلاش سابق حوزه علمیه مازندران و مدیر کل انقلابی وجهادی مرکز خدمات حوزه علمیه مقدسه قم، مفسر نهج البلاغه حصرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوالقاسم طاهری رضوان‌الله علیه، علماء وطلاب واساتید استان مازندران را در غم و اندوه فرو برد. خدمات با ارزش ایشان به نظام اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و برای همیشه در اذهان جامعه باقی خواهد ماند. بدینوسیله ضمن تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، خانواده گرامی ایشان، روحانیون معزز، طلاب عزیز و تمام اقشار ملت شریف مازندران، از خداوند منان برای آن عالم ربانی علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صحت، سلامتی مسئلت داریم.

پیام تسلیت دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون 
 
درگذشت روحانی انقلابی و پارسا مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوالقاسم طاهری آکردی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم و مدیر سابق حوزه های علمیه مازندران غمبار و اندوهناک است. آن مرحوم با توشه ای از معنویت و اخلاص فراوان و مجاهدت در اعتلای ارزشهای  اسلامی به دیدار معبود شتافت.
 
مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فقدان این روحانی فاضل و خادم بی ادعا به جامعه معزز روحانیت، حوزه های علمیه و عموم مردم قدرشناس مازندران ونیز خانواده گرانقدر، بستگان و ارادتمندان ایشان، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی بازماندگان را مسئلت دارد. 
 
پیام تسلیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) چالوس

بسم الله الرحمن الرحیم

اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

با تأسف و اندوه فراوان رحلت عالم عامل، مرحوم حجه الاسلام آقای حاج شیخ ابوالقاسم طاهری مدیر سابق حوزه های علمیه مازندران ومدیرکل فعلی مرکزخدمات حوزهای علمیه استان قم که عمری با برکت، سرشار از معنویت و تهذیب، همراه با مجاهدتی کم نظیر در تربیت وخدمت گزاری به طلاب، بی شک فقدان این استاد بزرگوار، برای آشنایانِ رتبه ی معنوی آن بزرگوار مصیبتی اندوهبار و برای طلاب حوزه علمیه ثلمه ئی بزرگ است. اینجانب ضمن عرض تسلیت صمیمانه ی خود به خانواده ی مکرّم و فرزندان محترم و دیگر وابستگان و به همه‌ی ارادتمندان وشاگردانش، ازخداوند متعال علوّ درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاء الله را برای روح مطهرشان مسألت مینمایم.

پیام تسلیت مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون

درگذشت جانسوز مدیر شایسته و جهادی استاد معظم خطیب ارزشمند حضرت حجت الاسلام حاج شیخ ابوالقاسم طاهری را به محضر مقدس حضرت ولی الله اعظم ارواحنافداه، مقام معظم رهبری حفظه الله و بالاخص به بیت معظم له تسلیت و تعزیت عرض می نماییم خداوند متعال روح ایشان را با آقا رسول خدا صلوات الله علیه محشور گرداند، ایشان طی چند سال مدیریت در حوزه علمیه استان مازندران برگهای زرینی را به کارنامه استان افزودند، امید است خداوند متعال اجر و پاداش ایشان را افزون گرداند.

پیام تسلیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت استاد فرزانه و وارسته، دانش پژوه مکتب امام صادق علیه‌السلام، عالم عامل، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوالقاسم طاهری، موجب تأثر و تأسف جامعه روحانیت و حوزه های علمیه گردید.

حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام کوتنا مصیب وارده را به محضر صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه و مقام معظم رهبری، بیت معظم و شاگردان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نماید.


پیام تسلیت مدرسه علمیه المهدی رامسر

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه و خدمتگذار مخلص و دلسوز، خطیب شهیر، استاد حوزه و دانشگاه،
مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ ابوالقاسم طاهری"رضوان الله علیه" را به محضر امام عصر "عجّل الله فرجه" و نائب ایشان امام فرزانه ی انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای"مدّظلّه العالی" و به حوزه های علمیه کشور و آستان و سلسله ی جلیله ی روحانیت و طلاب و فضلای گرانقدر مازندران و همچنین به بیت عالم پرور و شریف آن راحلِ عزیز، بالاخص به برادر ارجمند و دانشمند حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حبیب الله طاهری تسلیت و تعزیت عرض میکنیم.

صبر و اجر عظیمِ این مصیبت مولمه را برای همه عزاداران این ضایعه اسفناک و اعلی علیینِ درجات را برای آن فقید سعید از درگاه دادار عالم مسالت داریم.

 

پیام تسلیت مدرسه علمیه مهدیه نکا

بسم الله الرحمن الرحیم
اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

با نهایت تأسف و اندوه فراوان رحلت عالم عامل،مدیرشایسته وجهادی،خطیب ارزشمند مرحوم حضرت حجه الاسلام آقای حاج شیخ ابوالقاسم طاهری آکردی مدیر سابق حوزه های علمیه استان مازندران ومدیرکل فعلی مرکزخدمات حوزهای علمیه استان قم رابه محضر مقدس حضرت ولی عصر ارواحنافداه،مقام معظم رهبری حفظه الله وبالاخص به بیت معظم تسلیت وتعزیت عرض می نماییم.

ایشان که عمری با برکت، سرشار از معنویت و تهذیب، همراه با مجاهدتی کم نظیر در تربیت وخدمت گزاری به طلاب راداشته است، بی شک فقدان این استاد بزرگوار، برای دوستان و آشنایانِ آن مرحوم مصیبتی اندوهبار و برای طلاب حوزه علمیه ثلمه ئی بزرگ است. اینجانب ضمن عرض تسلیت صمیمانه به خانواده ی مکرّم و فرزندان محترم و دیگر بستگان و به همه‌ی ارادتمندان و شاگردانش، ازخداوند متعال علوّ درجات و شمول رحمت، حق وحشر بااولیاء الله را برای روح مطهرشان مسألت می نمایم./950/

ارسال نظرات