۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۹۱۹۶۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

امنیت بی‌نظیر ایران اسلامی مرهون مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی است

امنیت بی‌نظیر ایران اسلامی مرهون مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی است
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: امنیت بی‌نظیر ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان مرهون مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی و مسلح کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی استان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تبریک هفته نیروی انتظامی، از مجاهدت‌ها و رشادت‌های نیروهای نظامی و انتظامی و مسلح کشور در راستای ایجاد و ارتقای امنیت و آرامش مردم قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش از جان خود گذشته است، افزود: امروز نیروی انتظامی با تمام وجود برای دفاع از امنیت و آرامش در جامعه از جان خود گذشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه امنیت و آرامش فعلی خود را مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی کارکنان ناجا هستیم، خاطرنشان کرد: درواقع امنیت بی‌نظیر ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان مرهون مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی و مسلح کشور است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی همیشه هوشیار و بیدار هستند تا فتنه گران و مخلان نظم و امنیت به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند، افزود: بحمدالله در طول سال‌هایی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد این نیرو افتخارات زیادی را در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی هفته سربازان ولایت است، تصریح کرد: نیروی انتظامی نیرویی ولایتمدار، پیرو خط انقلاب و مستقل بوده و به قدرت‌های دنیا و نظام استکباری هیچ‌گونه وابستگی ندارد.

وی اظهار داشت: این نیرو در چهار دهه گذشته در تمامی حوزه‌ها استقلال دارد و با حضور میدانی و تلاش خود، فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به جان‌فشانی‌های ناجا در عرصه‌های مختلف و در پیکار با منافقان و مخلان نظم و امنیت، افزود: به شکر خدا امروز پرچم ناجا در تمام میدان‌ها بالا است و غیور مردان نیروی انتظامی با رشادت و تلاش جهادی توانسته‌اند فتنه‌های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه ناجا در برقراری نظم و امنیت نقش بسیار والایی دارد، تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال این هستند که در جامعه ما ناامنی ایجاد کنند؛ اما پلیس ایران اسلامی با قدرت و اخلاص و حرکت جهادی، آرامش را به جامعه هدیه داده است./9314/پ۲۱۰/

هادی رحیمی
ارسال نظرات