۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۹۲۲۵۱
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان ابراز کرد؛

اعلام آمادگی برای اجرای برنامه های مشترک فرهنگی با نیروی انتظامی

اعلام آمادگی برای اجرای برنامه های مشترک فرهنگی با نیروی انتظامی
لرستان- حجت الاسلام عبداللهی به ظرفیت حوزه درعرصه تبلیغ و انجام فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: حوزه در اجرای برنامه های مشترک فرهنگی بانیروی انتظامی آماده همکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، عصر امروز در نشستی با حجت الاسلام حسینی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: رسالت مهم نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و خدمت به مردم، افزود: تلاش شبانه روزی سربازان نیروی اینتظامی در این راستا ستودنی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهادت جوانان غیور این مرزوبوم در مبارزه با اشرار، گواه این ادعا است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان داشت: حوزه علمیه در راستای اجرای برنامه های مشترک فرهنگی با نیروی انتظامی اعلام آمادگی می کند و در این راستا می توان از ظرفیت طلاب و روحانیت بهره مند شد.

وی به فعالیت تبلیغی مبلغان اشاره کرد و اظهارداشت: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان می توان در زمینه ارتقای فرهنگ جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین شد و مبلغان در این راستا فعالیت چشمگیری دارند.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بیان کرد: اعزام مبلغان در مناسبت های مختلف و فراهم ساختن زمینه حضور روحانیت در راستای تعمیق اخلاق قرآنی در جامعه و جلوگیری از رواج آسیب ها مؤثر است.

وی اذعان داشت: در سایه همکاری حوزه علمیه و نیروی انتظامی در عرصه فرهنگی بتوان گام های استواری در جهت رشد و ارتقای فرهنگ جامعه و ارتقای نظم و امنیت برداشت./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات