۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۹۲۶۸۲
رییس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد؛

انتشار کتاب «بازی و هم بازی»

انتشار کتاب «بازی و هم بازی»
اصفهان ـ بابایی گفت: کتاب «بازی و هم بازی» توسط انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با هدف بهره‌گیری والدین و مربیان از بازی و اسباب‌بازی در مسیر تربیت کودکان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح‌الله بابایی اظهار داشت: سبک زندگی از جمله موضوعاتی است که در دهه 90 توجه ویژه به آن شد و رهبر انقلاب اسلامی نیز بر آن تأکید و در ادامه نیز در بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی به‌عنوان محوری اساسی مطرح شد.

وی افزود: به اعتقاد کارشناسان، مصرف کالا و محصولات فرهنگی در روزگار فعلی، تأثیر گسترده‌ای بر سبک زندگی انسان دارد و باید برای آن برنامه ریزی ویژه ای داشت.

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در این کتاب سعی شده تعدادی از بازی‌های فرهنگی که به‌طور معمول در جامعه رواج داشته و نیاز به تبیین بیشتری دارد در محورهای معرفی بازی، ارزش‌های بازی و روش بازی بازگویی شود.

وی افزود: در این کتاب 167 نوع بازی و اسباب‌بازی معرفی شده و مشخصات کلی بازی‌ها، اهداف، آموزش‌ها و روش هر بازی نیز به‌تفکیک آمده است تا والدین و مربیان ویژگی بازی‌ها را به‌درستی بشناسند.

چاپ نخست کتاب «بازی و هم بازی» تألیف حمید گلچی، مریم امینی و سمیه قطبی در 320 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 65،000 هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است./1304/د101/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات