۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۹۰۹۱۰
رییس امور پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه پژوهشکده الهیات و خانواده با شبکه مشاوران اشراق اصفهان

امضای تفاهم‌نامه پژوهشکده الهیات و خانواده با شبکه مشاوران اشراق اصفهان
اصفهان ـ پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به منظور همکاری در امور پژوهشی با شبکه مشاوران و روانشاسان اشراق استان اصفهان تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سعید خانی، رییس اداره امور پژوهشی، پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در جمع خبرنگاران از امضای تفاهم نامه پژوهشکده الهیات و خانواده با شبکه مشاوران و روانشناسان اشراق اصفهان خبرداد و گفت: این تفاهم‌ نامه با هدف بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های دو مجموعه و در جهت تحقق اهداف مشترک امضاء شده است.

وی در ادامه به چشم انداز این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک ارتباط میان پژوهشگران، اعضای هیئت علمی و محققین شبکه اشراق و پژوهشکده به صورت چشمگیری توسعه خواهد یافت.

رییس اداره امور پژوهشی، پژوهشکده الهیات و خانواده تصریح کرد: اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تألیف یا ترجمة کتب و تنظیم مقاله‌های مرتبط و تدوین بسته‌های آموزشی، ارائه مشاوره های علمی پژوهشی در زمینه های مرتبط و برگزاری کرسی های نقد و نظریه پردازی و مناظره در موضوعات مرتبط با اتخاذ راهکارها و سیاست های تشویقی، برخی از محورهای همکاری دو طرف خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای بهینه محورهای اشاره شده در این تفاهم‌نامه، کمیته مشترکی از نمایندگان شبکه اشراق و پژوهشکده تشکیل می‌شود که در خصوص اجرائی نمودن هر یک از موارد تصمیم‌گیری نموده تا پس از موافقت نهایی طرفین تفاهم‌نامه به مرحله اجرا درآید.

خانی در پایان با بیان این که این تفاهم‌نامه به مدت سه سال اعتبار خواهد داشت، گفت: خانم دکتر فاطمه جوادزاده، دبیر شبکه مشاوران و روانشناسان اشراق استان اصفهان و حجت‌الاسلام‌ دکتر عبدالرسول احمدیان، رییس پژوهشکده الهیات و خانواده این تفاهم نامه را امضاء کردند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات