۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۹۲۷۴۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

ابوبکر بغدادی یک صهیونیست آموزش دیده بود

ابوبکر بغدادی یک صهیونیست آموزش دیده بود
خراسان جنوبی ـ حجت‌ الاسلام والمسلمین عبادی گفت: دشمن اعتراف کرد که گروه‌هایی چون داعش را خود تشکیل داده‌است و ابوبکر بغدادی نیز در واقع یک صهیونیست آموزش دیده بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با تعدادی از علمای اهل سنت و شیعه که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: اینکه برای وحدت سخن از هفته می‌زنیم تنها یک حرکت سمبولیک و نمادین است و گرنه همیشه باید وحدت داشته باشیم.

وی بیان‌کرد: اتفاقات در ۱۰۰ سال گذشته مسلمانان را پراکنده کرده است و باید به اصل خود برگردیم.

حجت‌ الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به سوء استفاده دشمن از جهالت افراد تفرقه‌انداز، گفت: البته برخی از تفرقه افکنی‌ها نه از سر جهالت بلکه از روی عمد است که باید این ایادی شناسایی شوند و مصائب ناشی از تفرقه از جهان اسلام رخت بر بندد.

وی با تأکید بر اینکه وصول به وحدت با التزام به قانون و از جمله قانون فطرت و وحی محقق می‌شود، اظهار کرد: عدالت و انصاف و مؤلفه‌های عقلی از جمله قوانین فطری است که با تمسک به آن می‌توان وحدت و یکدلی را در جامعه به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیامبر اسلام (ص) در حالت بیماری در لحظات آخر به مسجد می‌آید و می‌گوید مردم من رفتنی هستم اگر کسی حقی بر گردن من دارد بگوید تا حق او را بدهم که این نشان اوج حقوق بشر در دین ما است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین عبادی افزود: با این سیره حضرت رسول (ص)، چطور می‌شود که یک عده مسلمان از خدا بی خبر ابزار دست دشمن می‌شوند و مسلمان‌ها را به بهانه‌های مختلف در حد گسترده می‌کشد و بقیه افراد نیز از دور نگاه کنند.

وی با اشاره به اینکه مستکبرین عالم تنها زبان قدرت را متوجه می‌شوند، اظهارکرد: دشمن اعتراف کرد که گروه‌هایی چون داعش را خود تشکیل داده‌است و ابوبکر بغدادی نیز در واقع یک صهیونیست آموزش دیده بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: توطئه دشمنان دیگر مسئله‌ای مانند این موارد نیست که بگوییم دست و صورت را چطور باید شست چرا که ۱۴۰۰ سال مسلمانان منتظرند که ببینند دست و صورت را چطور باید شست تا احیاناً بدعت نشود، اما در این مسئله که جای شبه نیست.

حجت‌ الاسلام والمسلمین عبادی یادآور شد: امروز می‌بینیم خود مردم غرب از سیاست‌های کشورهای خود بیزارند، و به زبان خود به دنبال عدالت هستند که همان حرف اسلام است./د101/

ارسال نظرات