۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۹۳۰۴۴
امام جمعه اردبیل:

وحدت شیعه و سنی نقشه‌های شوم دشمنان جهان اسلام را خنثی می‌کند

وحدت شیعه و سنی نقشه‌های شوم دشمنان جهان اسلام را خنثی می‌کند
اردبیل ـ آیت‌الله عاملی گفت: وحدت بین برادران شیعه و سنی می تواند نقشه‌های شوم ‌رژیم صهیونسیتی و دیگر دشمنان جهان اسلام را خنثی ‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی امروز در دیدار با علمای اهل تسنن و شیعه شهر هشجین خلخال اظهار داشت: منطقه هشجین خلخال از مظلوم‌ترین مناطق استان اردبیل است که با پیگیری‌های به عمل آمده در این زمینه به دنبال توسعه این منطقه هستیم.

وی بیان کرد: تلاش برای تبدیل شهر هشجین به شهرستان ادامه دارد و این موضوع به وزیر کشور انعکاس یافته است تا بخش خورش رستم خلخال به مرکزیت شهر هشجین تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: در منطقه هشتجین متأسفانه مشکلاتی وجود دارد که باید در اسرع وقت با اقدامات جهادی مسئولان رفع شود که این موضوع را با جدیت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد تبدیل علم به ثروت در جهان هستیم و ثروت اصلی در علم ژنتیک و بذر بوده که با اصلاحات ساختاری در حوزه دامپروری، طیور و کشاورزی، تولیدات بسیار بالا و باکیفیت محقق می‌شود.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: سرمایه‌داران اهل هشجین در استان‌ها و خارج از کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند که در صورت ورود به منطقه هشجین، پیگیری و مساعدت‌های لازم در این زمینه انجام یافته است که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اهمیت هفته وحدت و پرداخت به این مسئله گفت: بصیرت مسلمانان اعم از شیعه و سنی عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان است و بصیرتی که در بین برادران و خواهران اهل سنت و تشیع وجود دارد، توطئه و نقشه‌های شوم کشورهای غربی و صهیونسیتی را خنثی می‌کند./د101/

ارسال نظرات