۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۹۳۲۴۷
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

دوستی برخی سران اسلامی با رژیم غاصب عامل از بین رفتن وحدت در جهان اسلام

دوستی برخی سران اسلامی با رژیم غاصب عامل از بین رفتن وحدت در جهان اسلام
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: برخی از سران اسلامی از روی بی خردی دست دوستی به سمت رژیم اسرائیل دراز کردند که این عامل از بین رفتن وحدت در بین مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار داشت: بهترین فرصت برای شناسایی دشمنان و توطئه های آنان علیه جهان اسلام، هفته وحدت است،  بنابراین نقش این هفته در مباحث بین المللی و داخلی مسلمین بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در این دیدار اظهار داشت: در این میان همواره شاهد یک تلاش مذبوحانه از سوی صهیونیسم ها و آمریکایی ها برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام هستیم و هر روز از یک توطئه با رنگ و لعاب جدید از سوی این دشمنان مسلمین در منطقه و جهان رونمایی می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تنها عاملی که می تواند توطئه های تفرقه انگیزان را در جهان اسلام بی اثر کند، هوشیاری و بصیرت مسلمین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز هوشیاری و بصیرت ملت ایران، علما، حوزه های علمیه، دانشگاه و... همگی باعث شده است که سرمایه گذاری های دشمنان علیه این نظام همچنان بی اثر بماند، با این وجود نباید دشمنان و توطئه های آنان را دست کم بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی تصریح کرد: دنیا امروز به شدت نیازمند عدالت به معنای واقعی و انسانی است، این عدالت تنها با برافراشته شدن پرچم اسلام در جهان عملی خواهد شد، بنابراین باید بزرگان و علما دین اسلام در این باره بسیار هدفمند و با انگیزه و دلسوزی کار کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکست آمریکایی ها در منطقه و خروج ذلت بار آنان از افغانستان، اظهار داشت: آمریکایی ها بعد از 20 سال تجاوز و اشغال گری در افغانستان با نهایت خفت این کشور را ترک کردند و البته میراث آنان برای مردم افغانستان چیزی جز فقر و بدبختی نبوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان داشت: شاید در ظاهر آمریکا از کشوری مانند افغانستان خارج شده باشد، ولی یقینا عمال و دست نشاندگان آن در منطقه در قالب داعش، القاعده و... همچنان حضور دارند که می طلبد مسلمین در این باره هوشیارانه عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی خاطرنشان کرد: برنامه بلندمت آمریکایی ها و دیگر کشورهای استکباری جلوگیری از وحدت در جهان اسلام به معنای واقعی است، در سال های اخیر شاهد بودیم که برخی از سران کشورهای اسلامی از روی بی خردی و ساده لوحی دست دوستی به سمت دشمن شماره یک جهان اسلام یعنی رژیم اسرائیل دراز کردند که این خود عامل از بین رفتن وحدت در بین مسلمین است،

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی افزود: امیدواریم که روزی جهان اسلام از چنان بصیرتی برخوردار شود که هیچ قدرتی به خود اجازه ندهند درباره توطئه افکنی در بین مسلمین حتی اندیشه ای در سر داشته باشد و لازمه رسیدن به این هدف نیازمند هوشیاری بیشتر، دور کردن عناصر وحدت زدا، تفرقه افکن و... در جهان اسلام است./1400/پ210/

ارسال نظرات