۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۹۳۸۴۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

دوره های آموزشی با هدف ارتقای فعالیت تبلیغی طلاب برگزار می شود

دوره های آموزشی با هدف ارتقای فعالیت تبلیغی طلاب برگزار می شود
لرستان - عزیزی، با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی برای طلاب خواهر، گفت: این دوره ها با هدف ارتقای فعالیت تبلیغی طلاب برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: این دوره ها با هدف نهادینه سازی، گسترش اصول و راهکارهای پیاده سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: طلاب، اساتید مبلغ حوزه علمیه خواهران با حضور در مساجد و پایگاه های بسیج روستاها به تبیین و تشریح اصول سبک زندگی اسلامی در خانواده و اجتماع می پردازند.

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ارتقای توانایی تبلیغی مبلغان خواهر و تقویت برنامه های تبلیغی عنوان کرد.

عزیزی از برگزاری دوره آموزشی ارتقا توان تبلیغی ویژه خواهران مبلغ خرم آباد خبر داد و گفت: طلاب خواهر در این دوره اموزشی دو روزه سرفصل های تبلیغی همچون معارف اعتقادی، مهارتی و بصیرتی را فراگرفتند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه های آموزشی فرصتی برای گسترش برنامه های تبلیغی کارآمد در جامعه، نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها با تکیه بر شیوه های نوین تبلیغی است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان برگزاری نشست تخصصی تبیین بیایه گام دوم انقلاب با موضوع «جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در خانواده» را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که با حضور طلاب برگزار شد./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات