۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۹۳۸۶۷
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

ارتقای فعالیت های فرهنگی در سایه اجرای طرح مودت در مساجد

ارتقای فعالیت های فرهنگی در سایه اجرای طرح مودت در مساجد
لرستان- حجت الاسلام حسینی با اشاره به اجرای طرح مودت در مساجد بروجرد گفت: هدف از این طرح تقویت و ارتقای برنامه های فرهنگی و جلوگیری از رواج آسیب ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در اجرای طرح مودت در مسجد شیخ احمد بروجرد گفت: مسجدی كه از نخستين روز بر پايه تقوا بنا شده شايسته‏ تر است كه در آن به نماز و عبادت بايستيم.

امام جمعه بروجرد افزود: با حضور در مساجد باید حق مسجد را به جا آوریم، که خواندن نماز در مسجد ثواب بسیار زیادی دارد.

وی به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: با راه اندازی طرح مودت در مساجد شهرستان امید است که بتوانیم به ویژه مساجد مهم، مراکز مشاوره راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: با همکاری امام جماعت مسجد و معتمدین محله می‌توان بخشی از مشکلات محله را حل و فصل کرد و مشکلات به شوراهای حل اختلاف و دادگاه ها کشیده نشود.

وی انجام فعالیت های فرهنگی را امری مهم برای ارتقای سطح فرهنگی و دینی جامعه عنوان کرد و گفت: این مهم در کاهش آسیب ها و جلوگیری از رواج هجمه های فرهنگی مؤثر است.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی و حضور روحانیت بین مردم سبب ارتقای فرهنگ دینی و مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی می شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات