۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۹۳۸۷۵
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:

دوره آموزشی ویژه معاونان آموزش مدارس علمیه برگزار می شود

دوره آموزشی ویژه معاونان آموزش مدارس علمیه برگزار می شود
لرستان- مهرابی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان، گفت: این دوره در هفت هفته برگزار می شود.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: دوره مجازی آشنایی با سامانه جامع آموزش ویژه معاونان و همکاران  آموزش مدارس استان برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این دوره در راستای تسهیل کارها و امور جاری آموزش و کمک به ارتقای برنامه های آموزشی برگزار خواهد شد.

وی شرکت معاونان آموزش در این دوره آموزشی را الزامی خواند و بیان کرد:  در حین برگزاری دوره و در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون به عمل خواهد آمد.

مهرابی با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه معاونان آموزش در هفت هفته برگزار می شود، اظهارداشت: برای قبول شدگان در آزمون پایانی گواهی پایان دوره صادر خواهد شد و در سوابق آنان درج می شود.

وی به اهمیت ارتقای برنامه های آموزشی در مدارس علمیه اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی منسجم و هدف مند برای تقویت سطح علمی طلاب ضروری است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: با بهره مندی از شیوه های نوین آموزشی و فراهم ساختن امکانات آموزشی لازم برای ارتقای سطح علمی هر طلبه ضروری است و در این زمینه باید هدفمند پیش رفت./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات