۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۹۴۱۳۵
اندیشمند اھل سنت پاکستانی:

مقاومت مردم ایران به الگوی جهانی تبدیل شده است

مقاومت مردم ایران به الگوی جهانی تبدیل شده است
یک اندیشمند پاکستانی با تمجید از مقاومت مردم ایران برابر استکبار و قدرت‌های زورگوی جهان، گفت: استکبارستیزی مردم ایران به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مُفتی گلزار احمد نعیمی در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: مردم ایران از ۴۰ سال گذشته به این حقیقت پی بردند که دوستی و تعامل با ایالات متحده هیچ نفعی برای آنان و منطقه ندارد.

وی اظهار داشت: روحیه ضداستکباری جمهوری اسلامی ایران امروز به یک الگوی جهانی برای ملت‌های ستم دیده و زیرفشار قدرت‌های زور گو تبدیل شده است زیرا ایرانیان به رغم فشارهای غیرقانونی خارجی از جمله تحریم‌های یکجانبه آمریکا دست از مقاومت در برابر استکبار و مبارزه با زورگویان برنداشته اند.

رئیس جماعت اهل حرم در پاکستان گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ایران بیانگر همدلی و هماهنگی مردم ایران و مسوولان نظام جمهوری اسلامی علیه قدرت‌های طاغوتی جهان است و آنان با وجود انواع محدودیت‌ها و تحریم‌ها در برابر فشارهای آمریکا سر فرود نیاورده‌اند.

وی با اشاره به تسلط نیروهای استکباری بر منطقه و پیامدهای ناشی از همراهی برخی از حاکمان با این قدرت‌ها بر مردم و تحولات منطقه، افزود: متاسفانه جهان اسلام به ویژه جهان عرب در دام نیروهای امپریالیستی افتاده‌اند در عین حال برخی از دیگر کشورهای اسلامی به ویژه ایران دریافته‌اند که دوستی با آمریکایی‌ها مغایر با منافع آن‌هاست.

گلزار نعیمی معتقد است که نفوذ قدرت‌های امپریالیستی در جنوب آسیا رو به افول است و ملت‌هایی مانند ایران پایبندی کامل به روح انقلاب اسلامی داشته و رهبران این کشور مصمم به جلوگیری از اجرای طرح‌های شیطانی آمریکا و همدستانش در منطقه هستند.

وی گفت: نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایران و علما، فرهیختگان برای هدایت و نشان دادن راه درست به ملت این کشور تحسین برانگیز است و ما معتقدیم که مقاومت و روحیه استکبارستیزی ایران یک منبع الهام برای سایر کشورهای جهان می‌باشد.

مفتی گلزار احمد نعیمی تاکید کرد: ایران، هراسی از سلطه آمریکا ندارد و با توجه به بصیرت سیاسی مقام‌های جمهوری اسلامی، سوء نیت ایالات متحده علیه این منطقه رسوا شده و باید جلوی نقشه‌های آنان گرفته شود.

۱۳ آبان یاد آور سه واقعه تاریخی در ایران است. تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، قیام دانش آموزان علیه رژیم شاه در سال ۱۳۵۷ همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ سه رویداد مهم تاریخ معاصر ایران اسلامی در این روز می‌باشند./۹۸۸/

منبع: ایرنا اسلام اباد پاکستان

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
متاسفانه ی عده لکه دار کردند نظام رو.
حالا نفوذی، فاسد، منافق، خودی بی تقوا هرچی اسمشو بگی آسیب جدی زدند.
لعنت الله علیهم
0
0