۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۹۴۲۲۲
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

سیلی محکم جوانان در ۱۳ آبان به گوش آمریکا نواخته می‌شود

سیلی محکم جوانان در ۱۳ آبان به گوش آمریکا نواخته می‌شود
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی گفت: ما به ملت ها ثابت کردیم که نباید در این دنیا اسیر دست یک قدرت استکباری مثل آمریکا و فرزند ناخلفش یعنی اسرائیل غاصب بود.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حوادث سیزده آبان و تسخیر لانه جاسوسی گفت: با تسخیر لانه جاسوسی به دنیا ثابت کردیم که آمریکا در آن حدی که دم از حقوق بشر می زند و خودش را امین و رهبر ملت ها قلمداد می کند، قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به از میان بردن اسناد سفارت آمریکا اظهار داشت: با تلاش دانشجویان پیرو خط امام در اصلاح و بازیابی اسناد لانه جاسوسی، مشخص شد عمده کار سفارت آمریکا جاسوسی در ایران بوده و هدفشان طراحی و خرابکاری در جمهوری اسلامی ایران است.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: آمریکا کشوری جاسوس پرور است و نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای جهان به اقتضاء سلطه و روحیه استکباری همین گونه بوده و می باشد. با تسخیر لانه جاسوسی، هیمنه آمریکا در جهان شکسته شد و اُبهت توخالی آمریکا برای همگان رو شد و امیدی برای ملت های مستضعف در این کره خاکی بود که با ایستادگی می توان مستقل شد و برای خود تصمیم گرفت.

وی اذعان کرد: اگر ملت ها به پا خیزند و همانگونه که قرآن فرموده استقامت کنند خداوند هم آنها را یاری خواهد کرد، تسخیر سفارت جاسوسی آمریکا و اینکه دولت آمریکا هیچ کاری نتوانست انجام بدهد، استارتی برای نشان دادن قدرت پوشالی و بدون اقتدار آمریکا بود.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم بیان کرد: ما به ملت ها ثابت کردیم که نباید در این دنیا اسیر دست یک قدرت استکباری مثل آمریکا و اروپای دنباله رو و نوکر صفت و فرزند ناخلف آمریکا یعنی اسرائیل غاصب بود. دشمن دوست دارد به سبب بیماری کرونا انفعال مردم ایران در روز سیزده آبان را به چشم ببیند که به امید خداوند سیلی محکمی از جوانان این نظام خواهند خورد.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با اشاره به اهمیت سالگرد سیزده آبان تصریح کرد: سالگرد تجدید عهد و پیمان با خون شهدای دانش آموزی است که در آن زمان به دست رژیم سفاک دست نشانده آمریکا یعنی شاه خائن به شهادت رسیدند. ما بایستی هر ساله این عهد و پیمان را تجدید کنیم و ضرورت دارد که اثبات کنیم در مسیر خون شهدا و حفظ ایران اسلامی می باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه پاسداشت خون شهدا واجب است، خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که پاسداشت خون شهدا بر ما واجب شده، روز سیزده آبان است، همانند روز قدس که اعلام بیزاری و ضدیت و تنفر از غصب سرزمین فلسطین و بیست و دو بهمن که جشن پیروزی برکفار است، سیزده آبان هم باید پاس داشته شود.

ارسال نظرات