۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۶۹۴۲۶۶

سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیده شد

سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیده شد
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: سیزدهم آبان 1358 فرزندان خمینی کبیر با فتح لانه جاسوسی، سیلی بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا رؤیای بازگشت به ایران را فراموش کنند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت 13 آبان و حماسه آفرینی دلامردان نیروهای دریایی سپاه پاسداران پیامی را منتشر کرد که به این شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
رهبرانقلاب؛ سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ سلطه‏ آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود.

بدون شک یوم الله ۱۳ آبان، یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی و جهادی انقلاب مردمی ایران در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن است.

در این روز الهی یاد و خاطره مبارزات تاریخی ملت شریف ایران با رژیم ستمشاهی و اربابان شیطانی آن گرامی داشته میشود. در سال 1343 رژیم طاغوتی پهلوی کوشید با تصویب قانون کاپیتولاسیون، سرسپردگی روزافزون خویش را به اربابانش نشان دهد، اما وقتی با افشاگری روشنگرانه حضرت امام خمینی(ره) مواجه شد و از همراهی ملت بیدار ایران با رهبر الهی خویش به هراس افتاد، در روز سیزدهم آبان ماه 1343 دست به تبعید حضرت امام خمینی(ره) زد.

با این حال، رشد و بالندگی فرزندان معنوی امام خمینی(ره)، خواب خوش عمال استکبار را پریشان ساخت و نهضت بیداری ملت ایران، روز به روز فراگیرتر شد. تا جائی که ضربه‌های امواج توفنده آن، در صحنه 13آبان 1357 کاخ ستمشاهی رژیم پهلوی را به لرزه در آورد.

در یوم الله ۱۳ آبان دانش‌آموزانی که در مکتب حضرت امام(ره) پرورش یافته بودند، سینه‌های خویش را در برابر گلوله‌های مرگبار طاغوت، سپر کردند تا نهال انقلاب اسلامی را بارور سازند. در سیزدهم آبان 1358 نیز فرزندان خمینی کبیر(ره) با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند.

امروز ملت انقلابی و جهادی ایران، به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خواهند پرداخت تا یادآور فرو ریختن هیمنه استکبار جهانی باشند.

و اینک در آستانه یوم الله 13 آبان ظفرمندان همیشه پیروز و دلاوران متعهد ولایتمدار بار دیگر شجاعانه با جانفشانی و ایثار از آرمان های انقلاب دفاع کردند، توانمندی خود را برای استکبار جهانی به نمایش گذاشتند و با نقش آفرینی شجاعانه در دریای عمان تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.

توفیق روز افزون سپاه پاسداران و ملت شریف ایران را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در پرتو عنایت خاص امام عصر (عج) تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

ارسال نظرات