۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۹۴۳۳۷
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان در گفت‌وگو با رسا:

۱۳ آبان تجلی ایستدگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی استکبار است

۱۳ آبان تجلی ایستدگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی استکبار است
لرستان- حجت الاسلام عبداللهی گفت: ۱۳ آبان نمادی از ظلم ستیزی، آزادی خواهی، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی و سیاست‌های استکباری آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: 13 آبان، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان خاطرنشان کرد: نسل امروز باید با ارزش های انقلاب آشنا شوند و با درس گرفتن از تاریخ انقلاب در برابر دشمنان با بصیرت و هوشیاری عمل کنند.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: در این روز الهی، جوانان و نوجوانان ایران اسلامی، یاد و خاطره مبارزات تاریخی ملت خود با رژیم ستمشاهی و اربابان شیطانی آن را گرامی می دارند.

وی بیان کرد: ماندگار شدن یوم‌الله 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی نشان از هوشمندی و بصیرت همیشگی ملت ایران در قبال سیاست‌های استعماری و استکباری است.

حجت الاسلام عبداللهی بصیرت و هوشیاری را عاملی مهم برای مقابله با توطئه های دشمن خواند و گفت: داشن آموزان امروز در سایه بصیرت و هوشیاری در مسیر انقلاب قدم بر می دارند و در برابر توطئه های دشمن می ایستند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات