۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۶۹۴۴۲۰
حجت الاسلام طباطبایی:

پیشرفت‌ امروز جمهوری اسلامی مرهون صبر خانواده‌های شهدا است

پیشرفت‌ امروز جمهوری اسلامی مرهون صبر خانواده‌های شهدا است
خوزستان - حجت الاسلام طباطبایی گفت: پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی مدیون صبر خانواده‌های شهدا است و مسؤولان باید به این مهم توجه کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه امروز در دیدار با خانواده‌های  ۴ شهید دوران دفاع مقدس بیان با اشاره به آیه شریفه ۱۰۷ سوره انبیاء بیان داشت: در این آیه شریفه خداوند خطاب به پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید ما تو را جز رحمتى براى جهانیان نفرستادیم؛ رسول گرامی اسلام(ص) مختص به مومنان نبود و کافران نیز مشمول رحمت ایشان قرار می‌گیرند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه عنوان داشت: نبی مکرم اسلام(ص) نسبت به امت خود از دلسوزترین پیامبران بود به گونه‌ای که زمانی شخصی هدایت نمی‌شد آنچنان غمگین می‌گشت که در قرآن کریم خطاب به ایشان گفته شد خود را به مشقت نینداز.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به دلایل ماندگاری حکومت تصریح کرد: اگر مسؤولان، حاکمان، مدیران و رؤسای جمهور در جامعه با رحمت حاضر شوند؛ مردم نیز به دلیل این رحمت به وی مودت می‌ورزند و حکومت ایشان پابرجا خواهند ماند.

وی با اشاره به اوضاع کشور‌های همسایه جمهوری اسلامی ایران افزود: رژیم بعث با سلاح سخت گیری، ظلم و ستم وارد میدان شد به همین دلیل حکومت آن‌ها دوامی نداشت؛ اما در مقابل نبی مکرم اسلام (ص) سختی‌های بسیاری را برای هدایت مردم متحمل شد، اما در حال حاضر مردم فوج فوج به دین اسلام روی می‌آورند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرماید زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست؛ زمانی که انسان به گلزار شهدا می‌رود، دست خالی باز نخواهد گشت.

حجت الاسلام طباطبایی بهترین سرمایه‌های انسان را جان و فرزند دانست و گفت: خانواده‌های شهدا بزرگنرین سرمایه‌های خود را در طبق اخلاص گذاشتند؛ خون‌های ریخته شده شهدا از چنان عظمتی برخوردار است که امام علی (ع) یکی از راه‌های رسیدن به خدا را سرازیری اشکی از دل برای ترس از پروردگار و ریخته شدن خون در راه خدا می‌داند.

وی اظهار داشت: امروز خون شهدا سبب ارزش جامعه اسلامی شده است؛ پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی مدیون صبر خانواده‌های شهدا می‌باشد و مسؤولان باید به این مهم توجه کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه  ابراز داشت: مسؤولی که غافل از خانواده‌های شهدا است؛ روز قیامت باید در پیشگاه پروردگار عالم پاسخگو باشد.

لازم به ذکر است، در این دیدار‌ها از خانواده‌های شهیدان رضا بیر، محمد حسین راحتخواه، علی ضامن جاویدان و جعفر خشی با همراهی سروان پاسدار علی محمد نعمتی نژاد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر صیدون سرکشی شد. /۹۴۵۴۱/پ210/

ارسال نظرات