۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۹۴۶۰۸
حجت الاسلام قلی پور:

با جهاد تبیین، فتنه تحریف را خنثی کنیم

با جهاد تبیین، فتنه تحریف را خنثی کنیم
مازندران - امام جمعه بابلسر بر ضرورت تبیین معارف و گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه با هدف مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان امروز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت‌الاسلام‌ محم اسماعیل ‌قلی‌پور، امام جمعه بابلسر امروز در جمع اعضای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این شهرستان با اشاره به رهنمودهای راهگشای مقام‌معظم‌رهبری بر لزوم توجه و اهتمام بر بحث جهاد تبیینی و لزوم روشنگری تأکید کرد و گفت: بنابر تأکید مقام معظم رهبری، به عنوان یک راهبرد فرهنگی، امروزه اهتمام در زمینه جهاد تبیینی، لازمه مقابله با توطئه های دشمن است.

وی، بسیج را یکی از دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: هفته ‌بسیج فرصتی برای احيای تفكر، نهادينه كردن فرهنگ و زنده نگه داشتن ارزش ها و تبیین فرهنگ و ارزش های بسیجی در جامعه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرهنگ بسيج توانست در مقابل توطئه و زیاده خواهی های مستکبران جهانی بايستد به اقدام ارزشمند نیروی دریایی سپاه شکست مفتضحانه آمریکایی‌ها در جریان سرقت نفت ایران اشاره کرد و گفت: تنها راه نجات كشورمان از تهاجمات دشمن حاكميت تفكربسيجی بر همه عرصه ها است.

حجت الاسلام قلی پور ادامه داد: تفکر بسیجی امروز توانسته است با استفاده از تجربه بی بدیل از خود گذشتگی و ایثارگری منحصر بفرد خود در سایه سار ایمان و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، با مشارکت در همه زمینه های امنیتی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سایر مواردی که کشور و مردم نیازمند حضور بسیجی وار در تحقق آنها هستند، طلایه دار مقاومت، پیشرفت وخدمت باشد.

وی با تبیین و تشریح عناصر مغفول مانده در دفاع مقدس از نگاه مقام معظم رهبری، دوران دفاع مقدس را دوران درخشان و طلایی تاریخ این نظام خواند و خاطر نشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت و گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و ضرورت روشنگری، و جهاد تبیینی به عنوان محور توجه همه دغدغه مندان مومن و انقلابی به نظام گفت: دشمن در کنار تحریم با ابزار تحریف به دنبال تأثیرگذاری بر افکار عمومی ما از جمله نسل‌جوان است که در این راستا ما هم باید با بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها در این زمینه به دنبال خنثی کردن نقشه ها و توطئه های شوم دشمن باشیم.

حجت الاسلام قلی پور، تقویت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه را امری ضروری و تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: در سایه همین ارزش های ناب امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به قدرتی اثرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این که راهبرد امروز دشمنان در برابر نظام اسلامی، تحریف دفاع مقدس است، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند خطر تحریم جدی است و متولیان این امر نباید در برابر این توطئه خطرناک دشمن منفعلانه عمل کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت ارزش های دفاع مقدس است، بیان داشت: اگر خدای ناکرده این فرهنگ اصیل و انقلابی در جامعه ما کمرنگ و یا خدشه دار شود دشمن بر ما چیره خواهد شد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که بسیاری از پیشرفت هایی که امروز به آن افتخار می کنیم محصول همان تفکر اصیل دفاع مقدس است، ادامه داد: باید این تفکر اصیل که بر مبنای آرمان های انقلاب اسلامی است در بخش های مختلف جامعه گسترش پیدا کند./950/پ210/

ارسال نظرات