۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۹۴۸۱۲
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی:

قوه قضائیه با تخلفات اداری قاطعانه برخورد کند

قوه قضائیه با تخلفات اداری قاطعانه برخورد کند
کرمانشاه ـ ماموستا شیخی تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید با تخلفات اداری قاطعانه برخورد کند، گفت: امیدواریم که همه ما کارنامه قابل قبولی در خدمت به مردم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: خدمات ارزنده نیروی انتظامی و مرزبانی در کشور به ویژه شهرهای مرزی بر کسی پوشیده نیست و همواره قدردان تلاش های این عزیزان برای ارتقا بیشتر امنیت در کشور و استان و این شهرستان هستیم.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: نیروی انتظامی از بطن و دل جامعه است و به عنوان یک سازمان کاملا مردمی همواره احساس امنیت و آرامش را به جامعه القا می کند که این امر بسیار ارزند و ارزشمند است.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: کسانی که به آنها مسؤولیت هایی سپرده شده است باید در انجام وظیفه خود همواره خدا را مدنظر داشته باشند، زیرا هر پست و مقامی برای فرد و مدیر مسؤولیت به دنبال دارد و در این دنیا و دنیای دیگر باید جوابگوی اعمال خود باشد.

ماموستا شیخی با تأکید بر اینکه هرگونه خدمت به ملت قدرشناس ایران بدون اجر نخواهد بود، عنوان داشت: ملت ایران، مردمانی قدرشناس، متدین و کم توقع هستند، کسانی که فرصت خدمت رسانی به جامعه را دارند باید قدر این فرصت را بدانند زیرا خدمت به خلق از عبادات بزرگ است که خداوند همواره بدان تأکید دارد.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با این وجود عملکرد معدودی از مدیران باعث می شود که جو بی اعتمادی در جامعه شیوع پیدا کند، از دولت به ویژه قوه قضائیه درخواست داریم که با هرگونه تخلف و فساد اداری با قاطعیت برخورد کند.

وی با تأکید بر اینکه خیانت به ملت ایران به نوعی خیانت به انقلاب است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که همه ما کارنامه قابل قبولی در خدمت به مردم داشته باشیم زیرا این فرصت خدمت رسانی به خلق الله بسیار زودگذر است./1400/پ210/

ارسال نظرات