۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۹۴۸۳۱
آیت الله نوری همدانی:

قم باید به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل شود

قم باید به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل شود
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: باید تلاش شود تا با پیشرفت در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قم به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار شاهچراغی، استاندار جدید قم گفت: باید تلاش شود تا با پیشرفت در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قم به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل شود.

این مرجع تقلید در ادامه به اهمیت جایگاه و تاریخچه قم در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: شهر قم منشا و آغاز گر قیام علیه نظام ستم شاهی و شهر انقلاب است و اسلام و انقلاب از قم آغاز شده و ضروری است که مسئولان با انجام وظایف و مسئولیت های خود با رفع کاستی‌ها، قم را به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر پیشرفت، آبادانی و رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی شهر قم، گفت: در کنار برنامه ریزی برای پیشرفت و کاهش دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم، با تحقق حجاب اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر موضوعات مهمی است که باید تحقق آن عملی شود.

وی به اهمیت خدمت رسانی به مردم قم و شهر کریمه اهل بیت تاکید و ابراز کرد: شهر کریمه اهل بیت(س) باید بیش از این در زمینه های مختلف پیشرفت داشته باشد و با توجه به اهمیت قم در تاریخ تشیع و وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) مسئولان توفیق خدمت در این شهر را قدر بدانند.

ارسال نظرات