۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۶۹۴۸۴۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

رستگاری و سعادت انسان در گرو خدمت به خلق الله است

رستگاری و سعادت انسان در گرو خدمت به خلق الله است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: در دین مبین اسلام رستگاری و سعادت انسان در گرو خدمت به خلق الله و حرکت در مسیر خداوند می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در آیین واگذاری بخشی از املاک علوی شهرستان دالاهو که در راستای الطاف مقام معظم رهبری، توسط اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان‌های کرمانشاه و کردستان انجام گرفت، اظهار داشت: همه شاهد تلاش های جهادی بنیاد مستضعفان کشور در بحث مبارزه با کرونا بودیم و در این زمینه به دفعات بسیار کمک های زیادی در این ایام به مردم داشت.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: فلسفه وجودی بنیاد مستضعفان کشور، شناسایی مشکلات و نارسایی ها و محرومیت هاست و در همین راستا امروز با همت این بنیاد جمعی از مردم خونگرم شهرستان دالاهو صاحب خانه شدند که این کاری ارزشمند  است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: در دین مبین اسلام رستگاری و سعادت انسان در گرو خدمت به خلق الله و حرکت در مسیر خداوند می باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای ما کرامت، رستگاری و سعادت را به ارمغان آورده است و نیز زمانی که به صفات درستکاری، سلامت روح، اخلاق حسنه و... رسیدیم آنگاه می توان گفت که عاقبت به خیری نصیب ما شده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بيان كرد: تمامی دارایی ها و اموال این دنیا در دستان ما به نوعی امانت است و نوع مالکیت ما مالکیت اعتباری است زیرا این دارایی ها در اصل هیچ واقعیتی برای ما ندارند زیرا اگر از صفت واقعیت برخوردار بودند، باید آن را با خودمان به دنیای دیگر ببریم.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: همین که امروز می بینیم بسیاری از مردم شهرستان دالاهو به همت بنیاد مستضعفان صاحب خانه شده اند این امر بسیار ارزشمند است و از ثمرات این انقلاب اسلامی می باشد، امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار در جهان قرار دارد و این برای همه ما مایه مباهات است./1400/پ210/

ارسال نظرات