۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۹۵۰۷۳

حماس از موضعگیری های الجزایر در قبال رژیم صهیونیستی قدردانی کرد

حماس از موضعگیری های الجزایر در قبال رژیم صهیونیستی قدردانی کرد
یکی از مقامات جنبش حماس در بیانیه ای از اظهارات وزیر خارجه الجزایر درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مخالفت با این موضوع قدردانی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سامی ابوزهری یکی از مقامات جنبش حماس در بیانیه ای از اظهارات «رمطان لعمامره» وزیر خارجه الجزایر درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

ابوزهری اعلام کرد: ما در جنبش حماس به اظهارات وزیر خارجه الجزایر افتخار کرده و حمایت خود را از آن اعلام می کنیم چرا که این اظهارات مانعی پیش روی تلاش در راستای گسترش اشغالگری در منطقه به ویژه در آفریقا است.

«رمطان لعمامره» در بیانیه ای اعلام کرد که الجزایر معتقد است مناسب ترین موضع در روابط اعراب با رژیم صهیونیستی حمایت از تلاش برای دستیابی به حقوق مسلم ملت فلسطین است.

وی افزود که سازمان ملل باید در راستای ایجاد مذاکرات میان فلسطین و رژیم صهیونیستی عمل کند نه اینکه برخی از کشورهای عربی به رژیم صهیونیستی کمک کنند تا در دیگر مناطق جهان عرب نیز اشغالگری خود را گسترش دهد.

لعمامره پیشتر با انتقاد از تلاشهای جدید در منطقه برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر، مجددا تاکید کرده بود که الجزایر با هرگونه عادی سازی روابط با این رژیم به شدت مخالف است./۹۸۸/

منبع: النشره

ارسال نظرات