۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۹۵۱۱۵
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

اجازه خلع سلاح مقاومت را نخواهیم داد

اجازه خلع سلاح مقاومت را نخواهیم داد
خالد البطش با تأکید بر اینکه رژیم اشغالگر در مهار مقاومت موفق نخواهد بود، تصریح کرد: به هیچ کس اجازه خلع سلاح مقاومت و یا تغییر قطب‌نما به سمت دشمن را نخواهیم داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین این اظهارات را در مراسم یادبودی که از سوی سرایا القدس شاخه نظامی جهاد در شهر غزه به مناسبت دومین سالگرد ترور فرمانده بزرگ بهاء ابوالعطا و همرزمانش برگزار شده بود، عنوان کرد.

البطش با اشاره به اینکه جنبش جهاد اسلامی رویکرد و نقش خود را در حمایت از مردم فلسطین حفظ می کند، به اشغالگران نسبت به ایجاد بحران‌های جدید که منجر به تجاوز و تعرض علیه غزه می شود، هشدار داد.

وی با بیان اینکه موشک‌های مقاومت آماده حفاظت از مردم و اماکن مقدس ما هستند، تصریح کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل با ترور بهاء ابوالعطا و تلاش برای ترور اکرم العجوری در دمشق، اشتباه راهبردی بزرگی را مرتکب شد.

خالد البطش در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ابوسلیم نشان دهنده چراغ راه هدایت در عرصه مقاومت است و در ایفای نقش تبلیغی و رهبری خود تعلل نکرد.

وی افزود: در این روز تمامی شهرهای اشغالی در تیررس موشک‌های سرایا قدس قرار گرفتند و این موشک‌ها با وجود تلاش‌های دشمن برای نابودی آن، همواره از ملت فلسطین محافظت خواهند کرد.

یکی از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی با اشاره به اینکه سربازان و همرزمان ابوسلیم پس از ترور وی به بیرون رفتند و نبرد فریاد سحر را به راه انداختند، به آنها اطمینان دادند که شمشیر زدن آنها در مواجهه با دشمن مشروع است.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: زندانیان در زندان‌های اشغالی تجدید عهد کردند که برای آزادی و رهایی آنها از چنگال زندانها تلاش کنند.

محمد شلح از دیگر رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز به نوبه خود در سخنانی که به نمایندگی از خانواده شهدا ایراد شد، تأکید کرد که شهید بهاء ابوالعطا طرح توطئه عادی سازی را رد کرده و پرچم مقاومت را در دست گرفته است.

شلح افزود: پیامی که ما به نمایندگی از شهدا منتقل می‌کنیم این است که فلسطین نه فروشی است و نه اجاره‌ای. به تمامی شاخه‌های نظامی مقاومت که از ناموس و مقدسات ملت دفاع می کنند، درود می فرستیم.

تیسیر الجعبری یکی از اعضای شورای نظامی سرایا قدس در سخنانی در مراسم ختم شهید ابوالعطا گفت که که این شهید برای برادران مقاومت، فرمانده، سرباز، پدر و برادر بود.

وی گفت: ابوسلیم الگو بود و نتانیاهو را مضحکه و مایه خنده زمانه کرد و ما با شهید ابوالعطا عهد بستیم که لشکرهای سرایا القدس در مسیر خود باقی خواهند ماند.

الجعبری به اکرم العجوری فرمانده سرایا القدس که همزمان با ترور فرمانده بها ابوالعطا در دمشق مورد سوءقصد قرار گرفت و منجر به کشته شدن پسرش معاذ شد، درود فرستاد.

در خاتمه این مراسم، فرماندهی جنبش جهاد اسلامی و سرایا قدس از خانواده سردار بها ابوالعطا و خانواده شهدای فریاد الفجر تجلیل کردند./۹۸۸/

جهاد اسلامی فلسطین: اجازه خلع سلاح مقاومت را نخواهیم داد

ارسال نظرات