۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۹۵۲۱۳
واکنش حزب‌الله به رزمایش‌های عربی-اسرائیلی؛

به قلب فلسطین خنجر زدند

به قلب فلسطین خنجر زدند
نبیل قاووق در واکنش به بر برگزاری رزمایش‌ مشترک میان برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: رزمایش‌های نظامی مذکور خنجری در قلب قدس، فلسطین و تمام ملت‌های منطقه است.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله در اظهاراتی گفت، رزمایش‌ نظامی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی خنجری در قلب قدس، فلسطین و تمام ملت‌های منطقه است زیرا این موضوع، دشمن صهیونیستی را تشویق به تجاوز بیشتر در قبال لبنان و فلسطین می‌کند و این لکه ننگی بر پیشانی سران عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

بر اساس گزارش «المنار»، شیخ قاووق ادامه داد، سلاح مقاومت برای مقابله با دشمن اسرائیلی بوده و همینگونه نیز باقی خواهد ماند و کسی نمی‌تواند این موضوع را تغییر دهد. فشارها، بحران‌ها و مداخلات خارجی هر چقدر باشد اولویت مقاومت آمادگی بیشتر برای مقابله با تجاوز اسرائیلی‌ خواهد بود و وعده می‌دهیم که یک پیروزی می‌سازیم که بزرگتر از پیروزی سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ باشد.

وی تأکید کرد، مقاومت از سال ۲۰۰۶ تا کنون بر قدرت کمی و کیفی خود افزوده و امروز دژ مستحکم لبنان و لبنانی‌هاست. جنوب لبنان با معادله ارتش، ملت و مقاومت امروز سنگر اول دفاع از کرامت و حاکمیت لبنان است.

یک ژنرال ارشد نیروی هوایی آمریکا در غرب آسیا روز شنبه (دیروز) گفت احتمال برگزاری رزمایش مشترک با رژیم صهیونیستی، بحرین و امارات عربی متحده وجود دارد.

به نوشته وبگاه آی‌۲۴ نیوز، «گرگوری گیوت» در گفت‌وگو با خبرنگاران در دبی با اشاره به اینکه بحرین و امارات به تازگی رزمایش مشترکی را با نیروی دریایی آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای سرخ انجام دادند، گفت مانورهای هوایی با اسرائیل و این کشورها نیز ممکن است رخ دهد.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی عصر شنبه اعلام کرد که رزمایش مشترکی را با فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا (MARCENT) و تفنگداران دریایی این کشور (USMC) پس از دو هفته به پایان رسیده است./۹۸۸/

ارسال نظرات