۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۹۵۴۴۵
آیت الله مرتضوی شاهرودی در دیدار سردار قاآنی تأکید کرد؛

امنیت ما مرهون فداکاری مدافعان حرم/ خدمت رسانی سبب جلب اعتماد مردم می شود

امنیت ما مرهون فداکاری مدافعان حرم/ خدمت رسانی سبب جلب اعتماد مردم می شود
خراسان رضوی - استاد حوزه گفت: سردار سلیمانی زحمات فراوانی کشید و آزادی و امنیت امروز به خاطر تلاش‌ها و زحمات محور مقاومت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی از علمای خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله مرتضوی شاهرودی در این دیدار با آرزوی توفیق برای سردارقاآنی به مسأله خدمت به مردم و حل مشکلات آنها اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید کاری کنند که سبب سوء ظن مردم به نظام نشود بلکه با خدمت و رسیدگی به آنها اعتمادشان افزون شود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان بیان داشت: انقلاب اسلامي در دنيا و در بین ملت هاي مسلمان الگو شده است. سردار سليماني نیز در این راه زحمت بسیار كشيد و آزادي و امنيت امروز به خاطر همين تلاش ها و زحمات محور مقاومت و ايثارگري هاي رزمندگان اسلام است.

در ادامه این جلسه سردار قاآني هم ضمن بیان گزارشي از تحولات افغانستان و منطقه به تلاش هاي صورت گرفته در محور مقاومت اشاره کرد.

وی با اشاره به اخلاص سردار سلیمانی، کسب اقتدار و امنيت امروز ایران در عرصه بين الملل را به واسطه ايثارگري هاي سردار سليماني و یارانش دانست./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه درس خارج
Iran, Islamic Republic of
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
آشفتگی آمریکا در کشورهای دورادور ایران بدلیل مدیریت مقتدر و درایتهای سردار قاآنی است. خدا توفیقشان افزون بدارد.
2
0
ناشناس
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
خدا حفظش کنه