۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۹۵۷۳۲
دبیر کل حزب مجلس وحدت پاکستان:

هر دولتی که مانع آزادی دینی شیعیان شود علیه آن خواهیم ایستاد

هر دولتی که مانع آزادی دینی شیعیان شود علیه آن خواهیم ایستاد
حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: منافع کشور برای ما بر هرچیزی مقدم است و هردولتی که موجب سلب یا مانع آزادی دینی شیعیان در کشور شود علیه آن خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل حزب مجلس وحدت پاکستان، با افضل چن ارشد حزب حاکم پاکستان و دستیار ویژه سابق عمران خان، دیدار و در خصوص مسائل منطقه ای و کشوری گفتگو و تبادل نظر کرد.

این دیدار که در منزل دبیر کل حزب مجلس وحدت پاکستان رخ داد، حجت الاسلام والمسلمین جعفری به ضعف های دولت عمران خان اشاره کرد و گفت: ضعف های حکومتی به نفع دشمنان کشور و به ضرر ملت شریف پاکستان است، در حالیکه ما با پیروی از قانون اساسی می توانیم حکومت مستحکمی داشته باشیم.

این روحانی پاکستانی با انتقاد از برخورد نرم و رفتار آشتی جویانه دولت عمران خان با گروهای تروریستی تکفیری، آنرا خلاف قانون اساسی کشور و بسیار نگران کننده توصیف کرد و ابراز داشت: کسانیکه خون 70 هزار مردم بی گناه و شهروندان خود را ریخته اند، مستحق هیچ مراعات و پاداش نیستند و چنین برخوردهایی به ضرر حزب انصاف خواهد بود و به اعتبار دولت لطمه خواهد زد.

وی با تاکید به این که درخصوص گفتگو و مذاکره با گروه های تروریستی تکفیری، ایجاد موانع بر سر راه برگزاری مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام، تشکیل پرونده قضائی علیه عزاداران و اضافه کردن مواد تفرقه انگیز در کتاب های درسی و نظام آموزشی کشور، مواضع اینجانب کاملا روشن و شفاف است، ابراز داشت: منافع کشور برای ما بر هرچیزی مقدم است و هردولتی که موجب سلب یا مانع آزادی دینی شیعیان در کشور شود، ما علیه آن خواهیم ایستاد.

گفتنی است که در این دیدار سید ناصر عباس شیرازی معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان و سید اسد عباس نقوی معاون سیاسی دبیر کل مجلس وحدت حضور داشتند./988/

هر دولتی که مانع آزادی دینی شیعیان شود علیه آن خواهیم ایستاد

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
United States
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
در مقابل این همه دشمن حق و عدالت خداوند مهربان به داد شیعیان مظلوم جهان برسد
0
0