۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۹۵۸۱۳
نماینده ولی فقیه در سمنان:

وظایف بسیج در گام دوم انقلاب سنگین‌تر است / اقدامات بسیج مصداق یاری دین خدا

وظایف بسیج در گام دوم انقلاب سنگین‌تر است / اقدامات بسیج مصداق یاری دین خدا
سمنان - نماینده ولی فقیه در سمنان اقدامات بسیج را مصداق یاری دین خدا دانست و گفت: وظایف این نیروی مردمی و الهی در گام دوم انقلاب سنگین‌تر و مهم‌تر است.
به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در همایش «میثاق با ولی» که در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مؤمن واقعی فردی است که یاری کننده دین خدا و امام جامعه باشد.

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین مصداق بارز یاری‌دهندگان دین خداست، گفت: خداوند امت پیامبر را به‌واسطه مستضعفانش یاری می‌دهد که امروز بسیج مستضعفین مصداق بارز آن است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بسیج همواره در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده است؛ پیشتاز و اثرگذار بوده است که نمونه آن را بار‌ها و بار‌ها در مسائل و برهه‌ها و شرایط مختلف از جمله سیل و زلزله و امروز در امر کمک به حوزه سلامت شاهد و ناظریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه بسیج در خط مقدم جبهه اقتصادی، جبهه سلامت و جنگ نرم قرار دارد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج سیاسی است سیاست زده نیست، یعنی دنبال کسب مقام و جایگاه برای خودش نیست و مگر می‌شود انسان مؤمن و مسلمان باشد، اما سیاسی نباشد.

وی تأکید کرد: در گام دوم انقلاب باید به‌عنوان یک بسیجی مؤمن برای نصرت و یاری دین خدا، حفظ انقلاب و نظام اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

گفتنی است، همایش میثاق با، ولی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلات، بسیج جامعه زنان، اقشار تخصصی بسیج، روسای محله‌های اسلامی، ائمه جماعات و روسای هیئت امنای مساجد با نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد./977/پ210/

جواد رمضانیان
ارسال نظرات