۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۹۵۹۸۹
واکنش آیت الله سیفی مازندرانی به تجمعات واکسن هراسان؛

این مخالفت‌ها دهن‌کجی به نظام و ولی‌امر است

این مخالفت‌ها دهن‌کجی به نظام و ولی‌امر است
آیت‌الله سیفی مازندرانی در واکنش به تجمع مخالفان واکسیناسیون کرونا گفت‌: ولی‌فقیه به شما می‌گویند باید واکسن بزنید، آن وقت شما دارید اعتراض می‌کنید؟

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله علی‌اکبر سیفی مازندرانی از اساتید حوزه علمیه قم و از جانبازان دوران دفاع‌مقدس، در پایان درس خارج فقه امروز خود در مسجد سلماسی در واکنش به تجمع مخالفان واکسیناسیون کرونا، اظهار داشت: پیرامون واکسیناسیون، مقام معظم رهبری با اعتقاد به اینکه حکومت در این امر باید مداخله کند تا این مریضی ادامه پیدا نکند و باعث شود کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی و آموزش و پرورش مختل شود و نظام ضربه بخورد؛ حکومت مداخله کرد اما در سویی دیگر، عده‌ای تحصن کردند که چرا واکسن می‌زنید؟، چرا واکسن می‌آورید؟، چرا واکسیناسیون اجباری شده است؟

آیت‌الله سیفی‌مازندران با بیان مطلب فوق تاکید کرد: این ندای امام و یک حق و حقیقت لازم است، ولی‌فقیه به شما می‌گویند باید واکسن بزنید، آن وقت شما دارید اعتراض می‌کنید؟ دشمنان قسم‌خورده نظام پس از دیدن این تجمعات، این‌ موضوعات را بهانه می‌کنند و اصل نظام را به مخاطره می‌اندازند، پس از آن یک عده نیز بدون اطلاع از پیامد اقداماتشان با این‌ها همراه می‌شوند. این مخالفت‌ها در واقع دهن‌کجی به نظام و ولی‌امر است.

گفتنی است اقدامات حاشیه ساز واکسن هراسان به اسم انقلابی گری طی ماه ها، هفته ها و روزهای اخیر علاوه بر تهیه خوراک برای رسانه های مغرض و بیگانه، باعث ناراحتی و گلایه دلسوزان حوزه و انقلاب شده است.

با وجود تذکرات خصوصی به سردمداران این حاشیه سازی ها طی هفته های اخیر متاسفانه این خرده جریان ها به این تذکرات توجهی نکرده و به ناچار شخصیت ها، تشکل ها و جریان های مختلف این قبیل اقدامات دور از عقل و منطق را محکوم کرده اند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
چرا برای توجیه نظر خود به رهبری دروغ نسبت می دهید. فرضا که کار عده ای اشکال داشته باشد وظیفه یک روحانی اصلاح و ارشاد است که رهبری عزیز فرمودند جهاد تبیین. در ضمن گذر زمان همه چیز را معلوم می کند!
0
0
ناشناس
United States
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
من صددرصد 100% با واکسیناسیون اجباری موافق هستم ولی اینکه واکسن هراسان و مخالفان واکسن را ضد ولایت فقیه یا مخالف ولایت یا دشمن نظام خطاب می کنند را نمی فهمم. مدت خیلی زیادی است که برای تزریق دوز سوم واکسن از دارندگان شرایط سنّی فراخوان داده شده است و درخواست شده سنین اعلام شده برای تزریق دوز سوم واکسن مراجعه کنند. می دانیم که تاکنون هیچ خبری از تزریق دوز سوم واکسن توسط رهبر معظم انقلاب مخابره نشده است. بنابراین چرا کسانی که مخالفت واکسن هستند را مخالف ولایت یا ضد ولایت فقیه خطاب می کنید؟
خداوند هم تکلیف روزه، که واجب شرعی است را از زنان باردار و بیمارانی که بترسند روزه برایشان ضرر داشته باشد برداشت! کسانی که می گویند واکسن نه کسی را می کشد و نه عوارض داره باید مردمی را که واکسن زدن رو بیمه کامل بکنند معترضان درخواست دارند که حداقل بيمه در مقابل عوارض احتمالی واكسن در نظر بگیرید كه اگر در آینده مشكلي پيش اومد، دولت مسىوليت اش را برعهده بگيرد،
1
0
ناشناس
United States
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
https://s4.uupload.ir/files/vac_lk7p.jpg

وزیر بهداشت جلوی دوربین میگه من واکسن رو کامل زدم.به همه توصیه میکنه که کارت واکسن دیجیتال بگیرن. بعد کارت واکسن دیجیتالش رو میگیره جلوی دوربین. QR کدش نشون میده که فقط یه دوز ثبت شده!!!

https://t.me/mohem_mat/60449

تصویر کارت واکسن دیجیتال وزیر در لینک زیر

https://twitter.com/AliTajernia/status/1463221737982767114

نکته اینجاست که حتی اگر دوز دوم واکسن وزیر انقلابی اصولگرا جناب آقای دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت کابینه آقای سید ابراهیم رئیسی به هر دلیلی در سیستم ثبت نشده بود ولی اما نکته این جاست که چرا دوز سوم یعنی دوز یادآور را بعد از ۸ماه تزریق نکرده هنوز ؟؟ یعنی اگر ایشان دوز سوم یادآور را تزریق می کردند که الآن با گذشت ماهها از شروع واکسیناسیون با پیشرفت و کامل شدن روند ثبت دقیق تزریق واکسن قطعاً تزریق دوز سوم یادآور ایشان باید در سیستم ثبت می شد.
0
0
ناشناس
United States
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
دیشب، سه شنبه شنبه شب دوم آذر 1400 وزیر بهداشت آقای دکتر عین اللهی جلوی دوربین تلویزیون گفتند که من واکسن رو کامل زدم و به همه توصیه میکنه که کارت واکسن دیجیتال بگیرن. بعد وزیر بهداشت کارت واکسن دیجیتالش رو میگیره جلوی دوربین تلویزیون و QR کدش نشون میده که فقط یه دوز ثبت شده!!! حتی اگر دوز دوم واکسن جناب آقای دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت کابینه آقای سید ابراهیم رئیسی به هر دلیلی در سیستم ثبت نشده بود چرا دوز سوم یعنی دوز یادآور را بعد از ۸ماه تزریق نکرده اند هنوز ؟؟ یعنی اگر ایشان دوز سوم یادآور را تزریق می کردند که الآن با گذشت ماهها از شروع واکسیناسیون با پیشرفت و کامل شدن روند ثبت دقیق تزریق واکسن قطعاً تزریق دوز سوم یادآور ایشان باید در سیستم ثبت می شد.
0
0