۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۹۶۲۱۹
حجت الاسلام سوری:

برگزاری گفتمان های دینی در مدارس راه نفوذ دشمن را مسدود می کند

برگزاری گفتمان های دینی در مدارس راه نفوذ دشمن را مسدود می کند
لرستان - حجت الاسلام سوری به برگزاری گفتمان های دینی با هدف بصیرت افزایی بین دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این اقدام راه نفوذ دشمن را مسدود می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد موسوی، ظهر امروز در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش بروجرد به اهمیت برگزاری گفتمان های دینی در مدارس اشاره کرد و گفت: برگزاری این نشست ها سبب بصیرت افزایی و روشنگری بین دانش آموزان خواهد شد.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به نقش تربیتی و اهمیت حضور روحانیت و مبلغان در مدارس آموزش و پرورش بیان کرد: در کنار تحصیل دانش آموز نباید از تربیت دینی و اخلاقی آنان غافل شد.

وی بیان کرد: برگزاری گفتمان های دینی ظرفیتی بزرگ در راستای شخصیت سازی دانش آموزان بوده و به رشد اخلاقی نسل نو کمک می کند.  

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه یکی از مهم ترین راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی نهادینه کردن آموزه های دینی در جامعه است، گفت: این گفتمان ها با هدف پاسخگویی به شبهات و ارائه راهکارهای جدی در راستای مقابله علمی با جنگ نرم دشمن برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره خطر نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمنان گفت: از گفتمان‌های دینی در مدارس باید در راستای پاسخ به سؤالات و شبهات نسل جوان و مسدود کردن راه نفوذ دشمن استفاده کرد. /9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات