۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۳۴۹۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

برگزاری گفتمان های دینی فرصتی برای تربیت نسلی انقلابی است

برگزاری گفتمان های دینی فرصتی برای تربیت نسلی انقلابی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی بین دانش آموزان، دانشجویان و حوزویان، گفت: برگزاری این گفتمان ها فرصتی برای تربیت نسلی انقلابی است.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ایام فاطمیه بیان داشت: دو هزار و 400 هیأت مذهبی در استان فعالیت دارند.

وی در ادامه به فعالیت شبکه های عظیم مذهبی تبلیغات اسلامی در لرستان اشاره کرد و افزود: دو هزار و 500 مداح نیز ثبت سامانه شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری گفتمان های دینی را یکی از اقدامات مهم تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: در این راستا از ظرفیت مبلغان اعزامی به خوبی استفاده می شود و گفتمان هایی با موضوعات مختلف بین نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

وی در ادامه عنوان داشت: برگزاری گفتمان های دانش آموزشی، دانشجویی و حوزوی فرصتی مناسب برای بصیرت بخشی و روشنگری بین نسل نو و تربیت نسلی انقلابی و آینده است و در سایه این مهم دسیسه های فرهنگی دشمن خنثی می شود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به بحث اعزام مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی لرستان خاطرنشان کرد: حضور مبلغ خنثی کننده هجمه های فرهنگی در جامعه است.

وی به نقش مؤثر مبلغان در بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه اشاره کرد و گفت: در طول سال از ظرفیت مبلغان بومی استان استفاده می شود و در مناسبت ها نیز از مبلغان غیربومی استان دعوت می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات