۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۹۶۲۷۸
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

پیروزی در جنگ تحمیلی و عبور از فتنه ها حاصل مکتب بسیج است

پیروزی در جنگ تحمیلی و عبور از فتنه ها حاصل مکتب بسیج است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: پیروزی در جنگ تحمیلی و عبور از فتنه فتنه‌گران همه برگرفته از تفکر و مکتب بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان شامگاه امروز در نشست «اخلاق و سبک زندگی اسلامی» ویژه کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان پاوه اظهار داشت: با وجود اینکه امکانات بسیاری برای آرامش و راحتی بیشتر انسان ها در دسترس می باشد با این وجود به عینه می بینیم که خانواده ها در بعد ارزشی و معنوی رشدی ندارند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: اسلام برای تحکیم بنیان خانواده شرایط و ویژگی هایی را ترسیم کرده است که باید همه آنها رعایت شوند. برخی از این ویژگی های شامل عفت و پاکدامنی، اخلاق خوب، محبت، روحیه عفو و گذشت، صبر و پایداری، دوری از سخت گیری و اسراف، نظافت و دوری از افراط و تفریط می باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ریشه و اساس تشکیل بسیج برگفته از آموزه های قرآنی است، عنوان داشت: قرآن کریم همیشه مومنان را به هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمنان دعوت و سفارش می کند.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه اظهار کرد: امروز بسیج مرزهای جغرافیایی و عقیدتی را پشت سر گذاشته است به نحوی که شاهد ایجاد یک جبهه مقاومت در سطح منطقه و حتی جهان علیه استبداد و استعمار هستیم که این را باید نشات گرفته از تفکر و اندیشه بسیج دانست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: بی شک پیروزی در جنگ تحمیلی و عبور از فتنه فتنه‌گران همه برگرفته از تفکر و مکتب بسیج است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: اندیشه بسیجی حول محور وحدت مسلمین و کشورهای اسلامی می چرخد، امروز بسیج ذلت را به عزت، ترس را به شجاعت و تفرقه و چنددستگی را به وحدت و انسجام در جهان اسلام تبدیل کرده است./1400/پ210/

ارسال نظرات