۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۹۶۵۵۵

تجمع حامیان آزادی قدس در پاکستان در روز همبستگی با فلسطین

تجمع حامیان آزادی قدس در پاکستان در روز همبستگی با فلسطین
حامیان آزادی بیت المقدس در شهر کراچی پاکستان به مناسبت روز همبستگی با مردم فلسطین با برگزاری همایش دوچرخه سواری اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی و حامیان آن را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا،  همایش دوچرخه سواری برای اعلام همبستگی با مردم و جبهه مقاومت فلسطین روز یکشنبه با حضور شخصیت‌های سیاسی و مذهبی پاکستان، فعالان مدنی و دانشجویان به همت «بنیاد حمایت از فلسطین» در شهر کراچی واقع در جنوب پاکستان برگزار شد.

برخی از اعضای پارلمانی ایالتی و رهبران احزاب سیاسی نیز با حضور در همایش بزرگداشت روز همبستگی با مردم فلسطین، خواستار وحدت جهان اسلام برای مقابله با رژیم صهیونیستی و یکصدایی قوی در حمایت از فلسطینیان و جبهه مقاومت شدند.

شخصیت‌های پاکستانی تبانی قدرت های غربی با اسرائیل برای غارت حقوق مردم فلسطین به ویژه اقدام اخیر انگلیس علیه حماس را محکوم کردند.

«صابر ابو مریم» دبیرکل بنیاد حمایت از فلسطین با اشاره به اینکه این همایش به مناسبت گرامیداشت مقاومت مردم فلسطین در این شهر برگزار شد، افزود: مردم پاکستان در کنار ملت‌های اسلامی حامی قوی فلسطینیان هستند و هرگز توطئه‌هایی مثل عادی سازی روابط با اسرائیل را نخواهد پذیرفت.

وی تاکید کرد: جهان اسلام باید برای کاهش مشکلات مردم فلسطین نقش آفرینی کند و همزمان جامعه بین الملل باید به مسئولیت خود برای دفاع از حقوق مردم فلسطین عمل کند.

شرکت کنندگان در همایش دوچرخه سواری با ادای احترام به شهدای فلسطینی به ویژه در جریان حملات اردیبهشت امسال رژیم صهیونیستی به غزه که ده‌ها فلسطینی جان خود را از دست دادند، افزود: پاکستانی‌ها همگام با دیگر ملت‌های اسلامی در برابر اسرائیل، از فلسطین و نبرد آنان پشتیبانی می‌کنند./۹۸۸/

ارسال نظرات