۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۹۶۶۱۲

لایحه اموال وقف، توطئه علیه حوزه علمیه و مساجد در پاکستان

لایحه اموال وقف، توطئه علیه حوزه علمیه و مساجد در پاکستان
مشتاق احمد درکنفرانس ختم نبوت گفت: قادیانی براساس قانون اساسی پاکستان یاغی و خائن به این کشور بوده و لایحه اموال وقف توطئه دشمنانان اسلام علیه حوزه علمیه و مساجد می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مشتاق احمد، رییس حزب جماعت اسلامی ایالت خیبرپختونخوا درکنفرانس ختم نبوت گفت: قادیانی براساس قانون اساسی پاکستان یاغی و خائن به ملت این کشور بوده و لایحه اموال وقف توطئه دشمنانان اسلام علیه حوزه علمیه و مساجد می باشد.

مشتاق احمد گفت: حاکمان برای جلب رضایت غیرمسلمانان، به نام اسلام قوانین غیراسلامی را وضع می کنند و تا جماعت اسلامی درمجلس حضور دارد به هیچ شخصی اجازه تغییر درقانون ختم نبوت را نخواهد داد.
مشتاق احمدخاطر نشان کرد: به موجب کتاب امام سید مودودی درخصوص مسئله ختم نبوت، حکم اعدام ایشان از سوی دادگاه اعلام گردید که البته این حکم بعدها به حبس ابد تقلیل پیدا نمود.

مشتاق احمد گفت: غرب علیه مسلمانان جنگ فرهنگی، اقتصادی و رسانه ای آغاز نموده و نخستین هدف آنان قرآن، و دیگری ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) و سومین آن از بین جغرافیای مسلمانان می باشد. دشمنان برای رسیدن به این اهداف قرآن می سوزانند، کاریکاتورهای توهین آمیز به چاپ می رسانند و با امتیازات تجارتی کشورهای اسلامی را فریب می دهند.

مشتاق احمد افزود: یکی از اهداف غرب درپاکستان از بین بردن قانون اعدام توهین کنندگان و تغییر در قانون ختم نبوت بوده و مسلمانان بایستی نقش خود را علیه این توطئه های غرب ایفا نمایند. حل تمامی مشکلات کشور در قرآن و سنت نهفته است./۹۸۸/

منبع: رایزن فرھگنی کشورمان در پیشاور 

ارسال نظرات