۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۹۶۸۷۷

سپاه پاسداران صداقت خود را با همه دولت‌ها نشان داده است

سپاه پاسداران صداقت خود را با همه دولت‌ها نشان داده است
فرمانده سپاه‌حفاظت سپاه ‌با اشاره به اینکه سپاه خودش را وقف انقلاب و نظام اسلامی کرده است گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در اولویت برنامه سپاه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار فتح‌الله جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: یادواره شهدا در نقاط مختلف نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد دارد.

وی نقش ترویج فرهنگ شهادت طلبی در حفظ قدرت بازدارندگی نظام را مهم دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حفظ قدرت بازدارندگی و تداوم نظام و انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

جمیری با بیان اینکه سپاه پاسداران خودش را وقف انقلاب و نظام اسلامی کرده است افزود: سپاه پاسداران به‌عنوان خدمتگزار صدیق در همه عرصه‌ها همراه با دولت حضور داشته و صداقت خود را با همه دولت‌ها نشان داده است و در میدان‌ها و صحنه‌های مختلف حضور مستمر دارد.

فرمانده سپاه‌حفاظت سپاه حضور سپاه در طرح‌های سازندگی را مورد اشاره قرار داد و خاطر‌نشان کرد: اجرا طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در اولویت برنامه سپاه قرار دارد.

وی اضافه کرد: امروز مجموعه سپاه پاسداران با تجربیات فراوان در عرصه‌های مهندسی، فنی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها کمک کار دولت‌ است که تلاش می‌شود در کنار دولت انقلابی و مردمی شرایط بهتری برای مردم فراهم شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات