۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۹۶۹۴۸

«شاهد ۸»؛ روی ویترین کتابفروشی‌ها

«شاهد ۸»؛ روی ویترین کتابفروشی‌ها
کتاب «شاهد ۸»؛ خاطرات شهید مدافع حرم حبیب الله (بهمن) قنبری است که به تازگی انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر کرده است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «شاهد 8» خاطرات«بهمن قنبری»؛ انسان با اخلاص و پرتلاشی است که تمام 8 سال دفاع مقدس را با گوشت و پوستش خود درک کرده است. دلیرمردی که در عملیات والفجر 8 با ابتکار عمل و هوشمندی، تلفات بسیاری از دشمن گرفت و در خان طومانِ سوریه در دیدگاه شاهد 8، با گراهای دقیقش داعش منحوس را به‌آسانی زمین‌گیر کرد.

16 اردیبهشت 1397موشک «کرنت» که از آن برای انهدام تانک‌ها و نفربرها استفاده می‌کنند؛ دیدگاه شاهد 8 را مورد هدف قرار داد. «بهمن قنبری» آن روز همه آتش عشق را به آغوش کشید. اولین شهید روز واقعه شد؛ روزی که یاران لشکر 25 کربلای مازندران ورزمندگان فاطمیون، خان طومان را به سرآغازی دیگر در تاریخ ایثار و جان‌فشانی تبدیل کردند و عنوان آسمانی آن نقطه از زمین را با خون خویش به جغرافیای دلدادگی تغییر دادند.

کتاب « شاهد 8»؛ خاطرات شهید مدافع حرم حبیب الله(بهمن)قنبری به قلم «حسین شیردل» در قطع رقعی و 142 صفحه، توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد، همچنین مصاحبه خام این کتاب حاصل تحقیق‌وپژوهش خانم‌ها «سیده سمیه رضوی» و «هدی فتحی» است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی(https://nashreshahidkazemi.ir/)، سایت من و کتاب (manvaketab.ir) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با تخفیف دریافت نمایید.

ارسال نظرات