۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۹۷۱۰۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

شهید سلیمانی خالق یوم الله ها و پیروزی های بسیاری بود

شهید سلیمانی خالق یوم الله ها و پیروزی های بسیاری بود
مازندران - امام جمعه ساری با اشاره به این که شهید سلیمانی یوم الله های بسیاری را رقم زد، گفت: یکی از این پیروزی های مهم برچیده شدن سیطره سرزمینی داعش در منطقه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز استان با اشاره در پیش بودن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از ایشان به عنوان عنصری تأثیرگذار و آفریننده یوم الله های متعدد در کشور یاد و گفت: این شهید بزرگوار یک تنها و با شجاعت توانست یاران و سربازان گمنام مقاومت و انقلاب اسلامی را برای دفاع از حرم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی سازماندهی کند.

وی با بیان این که شهید سلیمانی با طراحی جبهه مقاومت در منطقه همه نقشه های استکبار جهانی و عوامل آنها را نقشه برآب کرد، افزود: آمریکایی ها هزاران میلیارد دلار در منطقه خرج کردند، اما صدها هزار انسان کشته، ده ها هزار خانه ویران و میلیون ها انسان نیز آورده شدند، اما این انسان بزرگ توانست همه سیاست های خبیثانه دشمن در منطقه را خنثی کند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که شهید سلیمانی یوم الله و پیروزی های ارزشمندی را رقم زد، گفت: یکی از این پیروزی های مهم برچیده شدن سیطره سرزمینی حکومت نامشروع داعشی ها در منطقه بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که بعد از شهادت سردار سلیمانی نیز یوم الله آفریده شد و تشییع پیکر ایشان یک یوم الله بود، ادامه داد: در هم کوبیده شدن پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق نیز یک یوم الله بود و هنوز هم چنین قهرمانی هایی در حال تداوم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به عزت آفرینی دلاور مردان کشورمان در برابر شیطنت و دزدی دریایی آشکار آمریکا در آب های خلیج فارس و دریای عمان، افزود: همه این عزت آفرینی و اقتدار محصول فرهنگی است که مدافعان مقاومت و فرمانده ایشان آفریدند.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه رسانه های بیگانه قوت ها را بازگو نمی کنند و ساده از کنار آنها می گذرد و تنها ضعف ها برجسته می کنند، ادامه داد: در این خصوص وظیفه رسانه ملی سنگین است که نقاط قوت و صلابت های کشورمان را برجسته کند.

وی با اشاره به این که دشمن تصور می کرد پس از شهادت سردار سلیمانی چراغ جبهه مقاومت در منطقه کم و یا خاموش خواهد شد، تصریح کرد: الحمد الله مقاومت با اقتدار و قدرت بیشتر همان خط و مسیر را ادامه داد و دشمن به وضوح سلیمانی های فراوانی را در کشورمان دیده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تجلیل بایسته و شایسته از خدمات سپهبد شهید سلیمانی تأکید کرد و افرود: هنوز بسیاری از اقدامات ارزشمند آن شهید عزیز بیان نشده است که باید مجاهدت ها و جانفشانی های ایشان بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

امام جمعه ساری، وظیفه شناسی و مسؤولیت پذیری را یکی از درس های بزرگ سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: این شهید عزیز به خوبی وظیفه خود را می شناخت و با مسؤولیت پذیری آن را انجام می داد و هیچ گاه به دنبال نام و نشان نبود و هنوز بسیاری از خدمات ایشان بیان نشده است.

وی ادامه داد: علیرغم این که کسانی نسبت به ایشان بی مهری های زیادی داشتند، اما او هیچ گاه از کسی گلایه و شکایتی نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که صدا و سیما باید در برابر گسترش روز افزون رسانه ها، فضای مجازی و همچنین پیشرفت تکنولوژی مرجعیت خود را میان مخاطبانش حفظ کند، گفت: این مسأله با توصیه نمی شود بلکه با تولید برنامه های پرمحتوا و غنی از فرهنگ متعالی اسلام و با زبان و زمان روز مخاطبان گوناگون امکان پذیر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت ارتقای کیفی برنامه های صدا و سیما تأکید کرد و افزود: صدا و سیما باید جوانان نخبه و با استعداد در بخش های مختلف بیشتر بهره گیرد.

وی با بیان این که امروز صدا و سیما یک تنه در برابر امپراطوری رسانه ای غرب ایستاده و این معجزه است، خاطرنشان کرد: امروز توانستیم در برابر ابزارهای گسترده اطلاع رسانی دشمن و امکاناتی که آنها در اختیار دارند بیاستیم.

امام جمعه ساری در پایان گفت: امروز همچون شهید سلیمانی که در میدان سخت با اقتدار ایستاد، باید در میدان های اقتصاد، فرهنگ، رسانه و تبلیغات اطلاع رسانی با قدرت ایستادگی کنیم./950/پ۲۱۰/

ارسال نظرات