۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۶۹۷۱۱۸
سخنگوی شورای نگهبان:

مصوبه ساماندهی صنعت خودرو از سوی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت رد شد

مصوبه ساماندهی صنعت خودرو از سوی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت رد شد
طحان نظیف گفت: شورای نگهبان مصوبه مورد ایراد هیات عالی نظارت در مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح ساماندهی صنعت خودرو را مغایر بند ۲ اصل ۱۱۰ قانون اساسی دانسته است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام از چندین سال قبل، به هیات عالی نظارت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تفویض شده است و شورای نگهبان بر اساس مقررات، مصوبه مورد ایراد از سوی این هیات را مغایر بند 2 اصل 110 قانون اساسی دانسته و آن را جهت اصلاح به مجلس ارسال می‌کند.

مصوبه ساماندهی صنعت خودرو از سوی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت رد شد

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
مایی که ثبتنام کردیم و اسممون تو قرعه کسی درومد از کجا افزایش قیمت ۱۸درصدی رو بپردازیم؟؟؟ مگه من حقوقم افزایش پیدا کرده تو این تورم که قرار باشه من خسارت این خودروسازان رو بدم؟؟؟ ینی ماهایی که از بدشانسی الآن ثبتنام کردیم باید پول زیاد بیشتری بپردازیم که اونا پولدار بشن و سال بعد بقیه پول کمتری برای خودرو بدن؟ خب چرا کسری رو ما باید بپردازیم؟ چیکار می کنن که خسارت می کنن؟ چرا اونا هر ۶ماه یبار افزایش قیمت داشته باشن و قیمت اجناس هم روز به روز زیاد بشه ولی حقوق ما سالی یبار؟؟؟ اسم خودتونو گذاشتید مسلمون؟ اون دنیا باید جواب همه این بی عدالتی ها رو بدید! ما که نمی گذریم.
0
0