۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۹۷۵۱۹
امام جمعه کوهدشت:

اشتغال بانوانِ بدسرپرست و بی‌سرپرست نیاز اساسی شهرستان است

اشتغال بانوانِ بدسرپرست و بی‌سرپرست نیاز اساسی شهرستان است
لرستان - حجت الاسلام طهماسبی، با تأکید بر ضرورت توجه به مشکلات بانوان شهرستان کوهدشت در حوزه های مختلف، گفت: اشتغال بانوانِ بدسرپرست و بی‌سرپرست نیاز اساسی شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، ظهر امروز در دیدار انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: بانوان جامعه به‌عنوان نیمی از جمعیت، در پیشبرد امور و توسعه همه‌جانبه و شکوفایی و بالندگی جامعه نقش آفرین هستند.

امام جمعه کوهدشت بر ضرورت توجه جدی به مشکلات بانوان شهرستان کوهدشت در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و افزود: دارا بودن آمار دقیق و به ‌روز می‌تواند در جمع‌بندی، ارائه امکانات و رفع مشکلات کمک کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که وضعیت بانوان شهرستان کوهدشت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اشتغال مورد توجه نهاد ریاست جمهوری قرار گیرد.

حجت الاسلام طهماسبی با تأکید بر ضرورت توسعه مراکز مشاوره خانواده با هدف رفع مشکلات دختران، بانوان و مردان، اظهار کرد: در این راستا نیز ۶۰ نفر از مشاوران این حوزه در شهرستان کوهدشت به زودی جذب خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حوزه محرومیت زدایی در بخش بانوان، کاهش اعتیاد و بیکاری باید اقدامات گسترده ای صورت گیرد، گفت: فعالیت در این حوزه نیازمند برنامه ریزی است.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: اشتغال بانوانِ بدسرپرست و بی‌سرپرست و توسعه مجتمع‌های فرهنگی، اجتماعی کوهدشت و کمک به حوزه‌های فرهنگی خواهران از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام طهماسبی توسعه مراکز فرهنگی و موسسات قرآنی بانوان و احداث دومین بیمارستان شهرستان کوهدشت را از دیگر مسائلی عنوان کرد که نیازمند توجه و حمایت ویژه هیئت دولت است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات