۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۹۷۵۳۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

احیای کارخانه های نیمه تعطیل و تعطیل، فقر را از چهره لرستان می زداید

احیای کارخانه های نیمه تعطیل و تعطیل، فقر را از چهره لرستان می زداید
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت احیای کارخانه های استان تأکید کرد و گفت: این مهم در ایجاد اشتغال و از بین بردن چهره فقر در استان نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک روز پرستار گفت: تلاش شبانه روزی پرستاران در مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم ستودنی است.

پرستاران ادامه دهنده راه حضرت زینب هستند

نماینده ولی فقی در لرستان با بیان اینکه پرستاران را ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) هستند، افزود: مدافعان سلامت در دوران کرونا برای خدمت به جامعه ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

وی در ادامه با قدردانی از همراهی مردم برای واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: همراهی مردم در استقبال از واکسیناسیون حمایت از کادر درمان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به مشکل بیکری لرستان اشاره کرد و گفت: امروز جوانان ما از بیکاری رنج می برند و این بیکاری زمینه ساز بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه دولت بیه اشتغال جوانان عنوان کرد: احیای کارخانه‌های تعطیل شده موجب زدودن فقر از چهره لرستان و حل مشکل بیکاری جوانان و دیگر مشکلات اقتصادی می‌شود.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: بازگشت کارخانه‌های تعطیل شده استان به چرخه تولید، ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه مراکز فرهنگی از جمله مساجد، از مهم ترین مطالبات مردم است.

حجت الاسلام ولمسلمین شاهرخی بیان کرد: احقاق حق آبه با تکمیل سدهای نیمه تمام و در دست مطالعه دیگر مطالبه جدی مردم از رئیس جمهوری است./9451/پ201/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات