۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۹۷۹۶۵
کارشناس سوری:

مقاومت مسلحانه تنها راه مقابله با اشغالگران است

مقاومت مسلحانه تنها راه مقابله با اشغالگران است
کلاغاسی گفت: مقاومت مسلحانه تنها راه مقابله با اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی است، تل آویو برای اجرای اهداف شوم خود به حضور نظامی آمریکا در منطقه دل خوش کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، کارشناس سیاسی و امنیتی سوری معتقد است رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح عادی سازی روابط با شماری از کشورهای عربی به تداوم حضور نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه امید بسته و مقاومت مسلحانه تنها راه مقابله با اشغالگران و غاصبان است.

«میشل کلاغاسی» در مصاحبه با پایگاه خبری المعلومه با اشاره به این موضوع افزود: امیدواری ها به قدرت حشد شعبی عراق و ارتش سوریه برای به قهقرا بردن رژیم صهیونیستی و وادار کردن آن به عقب نشینی، بسیار است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در کنار دل خوش کردن به حضور نظامی آمریکا، بر روی ذلت برخی کشورهای عربی از جمله امارات حساب باز کرده که در لجن و فریب عادی سازی روابط و صلح ادعایی تل آویو با چند کشور عربی که با موافقت آمریکا نیز همراه شده است، گرفتار شده اند.

این کارشناس سوری تصریح کرد: مقاومت مسلحانه علیه اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی تنها راه برای بازیابی حقوق، پس گرفتن سرزمین اشغال شده، حاکمیت، منابع و ثروت ها است و می توان استکبار، قلدرمآبی و قدرت ادعایی اشغالگران و غاصبان را به لرزه درآورد./۹۸۸/

ارسال نظرات