۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۹۸۶۶۸
امام جمعه بروجرد:

۹ دی، روز بصیرت و تجدید پیمان با ولایت و رهبری است

۹ دی، روز بصیرت و تجدید پیمان با ولایت و رهبری است
لرستان- حجت الاسلام حسینی ۹ دی را روز بصیرت و تجدید پیمان با ولایت و رهبری خواند و گفت: بصیرت مردم خنثی کننده توطئه دشمنان داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: مراسم 9 دی باید با شکوه برگزار شود.

امام جمعه بروجرد 9 دی را یادآور حماسه ای بزرگ خواند که در سایه بصیرت، درایت و هوشیاری ملت ایران رقم خورد و افزود: این روز هرگز از ذهن مردم پاک نمی شود.

وی بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و عنوان داشت: بصیرت و هوشیاری ملت ایران همواره خنثی کننده توطئه های دشمن و سبب ایجاد یأس و ناامیدی بین دشمنان می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ۹ دی یادآور بصیرت و تجدید پیمان با ولایت فقیه و رهبری است، یادآور شد: این حماسه در سایه حضور با شکوه مردمی که پشتیبان ولایت و رهبری بودند اتفاق افتاد و گرامیداشت این روز ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی بیان کرد: دشمنان همواره علیه نظام و مردم انقلاب اسلامی دست به توطئه های مختلف می زنند، بصیرت و هوشیاری ملت ایران خنثی کننده این توطئه ها در زمینه های مختلف است.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در شهرستان بروجرد، روز پنجشنبه ساعت ۱۱ در مسجد امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسؤولان برگزار می شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات