۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۹۸۷۱۱
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

امتحانات حضوری نیمسال اول طلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود

امتحانات حضوری نیمسال اول طلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود
لرستان- حجت الاسلام مهدوی خواه با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات حوزه علمیه گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فراهم ساختن فضای فیزیکی امتحانات مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، در برگزاری جلسه مجازی مدیران و معاونین آموزش استان در خصوص برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400 گفت: در راستای برگزاری این جلسات باید برنامه ریزی دقیق از سوی مدارس صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات طلاب افزود: این جلسات با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی، فراهم نمودن فضای فیزیکی و استفاده از ماسک برگزار شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلابی که به هر دلیل نمی توانند به‌صورت حضوری در مدارس خود امتحان دهند، به عنوان مهمان در نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود برای شرکت در امتحانات اقدام کنند.

حجت الاسلام مهدوی تأکید کرد: مدارس علمیه خواهران باید به صورت جهادی تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند تا طلاب  با آرامش خاطر در امتحانات حضوری شرکت نمایند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به شرایط کنونی جامعه به علت ویروس کرونا، عنوان کرد: کلیه مدارس علمیه خواهران لرستان در زمینه برگزاری امتحانات طلاب مهمان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت مهد کودک مدارس در راستای نگهداری کودکان خواهران طلبه در ایام امتحانات، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی همواره مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی خواه بیان داشت: در سایه برنامه ریزی و مدیریت و فعالیت جهادی باید تلاش شود که طلاب بتوانند با خیالی آسوده امتحانات حوزه را به صورت حضوری پشت سر نمایند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات