۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۹۸۸۸۱
آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

کم توجهی به فرهنگ دینی اثرات نامطلوبی در جامعه گذاشته است/ تقدیر از دیدارهای مردمی

کم توجهی به فرهنگ دینی اثرات نامطلوبی در جامعه گذاشته است/ تقدیر از دیدارهای مردمی
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: کم توجهی به موضوع فرهنگ دینی اثرات نامطلوبی در جامعه گذاشته است که باید با برنامه ریزی صحیح اقدام عاجل صورت گیرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار آیت الله رئیسی رییس جمهور گفت: دیدارهای رو در رو و اطلاع از مشکلات مردم عملی بسیار پسندیده و شایسته است.

وی با بیان روایتی از امام صادق(ع) فاصله بین حق و باطل را چهار انگشت دانست و افزود: آنچه که گوش می شنود احتمال خطا در آن زیاد است ولی آنچه که به چشم دیده می شود به حق نزدیک تر است، لذا حضور شما در میان مردم موجب می شود بهتر از مشکلات مردم اطلاع کسب کنید.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تاکید بر وجود کمبودها در جامعه بیان کرد: هر چقدر کمبودها جبران شود شایسته است، نباید طرح جدید عمرانی آغاز شود و در تکمیل طرحهای نیمه تمام اولویت ها را مد نظر قرار دهید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: موضوع آب و مدیریت منابع آبی کشور اهمیت فوق العاده ای دارد لذا ما در برخی مناطق که مشکل کمبود آب هم ندارند، باز شاهد عدم مدیریت صحیح هستیم که لازم است حساسیت نشان دهید.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که اهمیت زیادی در کشور دارد مسأله کشاورزی است. این قشر عزیز در مضیقه هستند و در کنار تأمین آب باید نسبت به رفع مشکلات کشاورزان و دامداران اهتمام جدی داشته باشید. باید از نظرات کارشناسان و جوانان نخبه هم بهره ببرید و با امید به آینده حرکت کنید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان به وضعیت نابسامان فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: کم توجهی به موضوع فرهنگ دینی در جامعه اثرات نامطلوبی در جامعه گذاشته است که باید با برنامه ریزی صحیح اقدام عاجل صورت گیرد.

ارسال نظرات