۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۹۹۸۵۶

نشست صمیمی فعالان مردمی اردوهای راهیان نور در تهران برگزار شد

نشست صمیمی فعالان مردمی اردوهای راهیان نور در تهران برگزار شد
نشست صمیمی فعالان مردمی اردوهای راهیان نور در محل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب سرچشمه به میزبانی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست صمیمی فعالان مردمی اردوهای راهیان نور در محل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب سرچشمه به میزبانی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی شهر تهران برگزار شد.

سعید سعادتی دبیر جلسه، ضمن خیر مقدم به حضار بیان داشت: ویژگی راهیان نور پیش رو این است که اولین راهیان نوری است که بدون حاج قاسم برگزار می شود و باید جلوه های مکتب حاج قاسم در آن نمایان باشد.

حجت الاسلام حمیدرضا دانایی، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت و به بیان ضرورت هم نشینی های مجموعه های مردمی و به ویژه گروه های تخصصی همچون فعالان راهیان نور پرداخت.

عظیم ابراهیم پور به عنوان یکی از میهمانان ویژه نشست به بیان نمونه هایی از کرامت شهدا در برگزاری اردوهای راهیان نور پرداخت و اذعان داشت: مشکلات اردوهای راهیان نور تنها با استمداد از شهدا و با در کنار هم نشستن نیروهای مردمی حل می شود.

حجت الاسلام حاج علی وکیل پور از راویان کشوری دفاع مقدس خاطر نشان کردند: در این حال و هوای نامناسب امروز، حال خوبتان را که به فکر راهیان نور و شهدا هستید را حفظ کنید.
حرف جدی ما به جریان مردمی "توسعه تشکیلات" خودتان است؛ جریان مردمی از بستر امثال راهیان نور یاد گرفته اند که اگر میخواهند رکنی از حکومت مهدوی باشند باید به مدل مستضعفین کار کنند.

آقای رسول شکری نیا مسئول سازمان فضای مجازی سراج تهران به تشریح فضای عمومی کشور و خطرهای احتمالی فضای مجازی پرداخت و به برگزار کنندگان مردمی راهیان نور هشدار داد: حواستان به شیاطین بیکار و منتظر خطاهای راهیان نور در عرصه فضای مجازی باشد؛ فضای روایت گری فضای مطهری است و باعث سواستفاده شیاطین نشود.

مرتضی مصطفوی از تدوین چند طرح پژوهشی و عملیاتی در حوزه راهیان نور و دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: سالهای قبل پیشنهاد من به بزرگان راهیان نور این بود که یک سال راهیان نور تعطیل شود و به کیفیت اجرا، ارتقا و... فکر شود. و چنین نشست های مردمی جایی بس امید دارد.
راهیان نور زمانی راهیان نور میشود که "راهیان نو" شود.

حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور به ضرورت تداوم برنامه ها، بومی و مردمی شدن برگزاری برنامه و ایجاد وحدت گفتمانی پرداخت.

در ادامه آقایان برغمدی، عیوضی، رامندی، محسنی، غلامی نژاد و خوش دل ضمن ارائه الگو و مدل فعالیت مجموعه خود، تجربیات و دیدگاه های خود جهت ارتقاء برنامه های راهیان نور به اشتراک گذاشتند.

در پایان جلسه نیز حجت الاسلام دانایی از ایجاد هسته های برنامه ریزی و طراحی عملیات در حوزه راهیان نور خبر داد و خاطر نشان کرد که از تمامی صاحب نظران و با تجربه های در این حوزه جهت عضویت در این هسته ها دعوت به عمل می آید.

ارسال نظرات