۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۹۹۸۷۵
نائب رئیس شورای اجرای حزب‌الله:

حملات مداوم به ما نگرش مردم لبنان در قبال مقاومت را تغییر نخواهد داد

حملات مداوم به ما نگرش مردم لبنان در قبال مقاومت را تغییر نخواهد داد
دعموش بهره‌برداری از وضعیت معیشیتی در لبنان برای منافع انتخاباتی را پست توصیف کرد و گفت: حملات مداوم به حزب‌الله توسط آمریکا و سعودی منجر به تغییر رویکرد مردم نمی‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرای حزب‌الله گفت، این جنبش بر حق خود در مقاومت برای آزادسازی اراضی، حفاظت از کشور و تحقق منافع لبنان تأکید دارد و هیچ چیزی باعث نمی‌شود که حزب‌الله از این حق بگذرد نه محاصره، نه حملات رسانه‌ای و نه افتراءها، اتهامات و کینه‌ها.

بر اساس گزارش «النشره»، وی در مراسم یادبود شهید سردار «قاسم سلیمانی» در «عرمون» تصریح کرد: هدف گرفتن مرتب حزب‌الله توسط دولت آمریکا، عربستان سعودی و ابزارهای آن در داخل لبنان باعث نمی‌شود که نگرش و مواضع مردم در قبال مقاومت تغییر کند و تنها بر اصرار مقاومت برای ادامه این راه می‌افزاید.

شیخ دعموش ادامه داد، بازی دلار، بازی سیاسی و جنگ اقتصادی و مالی است که هدف آن خسته کردن لبنانی‌ها و اعمال فشار بر آنها برای تغییر گزینه‌های سیاسی و انتخاباتی‌شان تخت تأثیر گرسنگی، نگرانی و ترس از آینده است.

وی در ادامه خواستار تحرک مقامات سیاسی، رئیس بانک لبنان و دستگاه‌های اقتصادی در قبال افزایش جنون‌وار قیمت دلار شد و گفت، بهره‌برداری از بحران معیشتی و مالی و استفاده از آن در نبرد انتخاباتی با هدف اعمال فشار بر لبنانی‌ها در گزینه‌های سیاسی‌شان یک اقدام پست و فرصت‌طلبانه بلکه یک جنایت در حق ملت لبنان است و دولت آمریکا و سعودی و برخی سفارتخانه‌ها مرتکب این جنایت می‌شوند.

شیخ دعموش تأکید کرد، کسانی که فکر می‌کنند با این شیوه می‌توانند هویت لبنان مقاوم را تغییر دهند و موازنه قدرت را عوض کنند تا پارلمان را به سکویی برای هدف گرفتن مقاومت تبدیل کنند، متوهمند.

وی در پایان تأکید کرد، حزب‌‌الله با تمامی کسانی که مصلحت لبنان را می‌خواهند، کار می‌کند تا پارلمان آینده تابع اراده لبنانی‌ها باشد نه خارج./۹۸۸/

منبع: فارس
ارسال نظرات