۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۹۹۹۶۴
آیت الله صدیقی:

در خصوص دولت سیزدهم نباید عجله کرد/ فتنه ها برخاسته از بی بصیرتی است

در خصوص دولت سیزدهم نباید عجله کرد/ فتنه ها برخاسته از بی بصیرتی است
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کوری چشم دل و بی بصیرتی باعث می‌شود افراد دست به فتنه علیه نظام بزنند گفت: خون شهدا پایمال شدنی نیست و خداوند مراقب آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امشب در امامزاده شاه میرحمزه اصفهان، با اشاره به خواص تلاوت مستمر آیات و سوره‌هایی از قرآن کریم، گفت: در دعای عهد ما می‌خوانیم که حسرت یک نگاه امام زمان(عج) را داریم و باید کاری کنیم که ایشان یک نگاهی به ما بیاندازند.

وی در ادامه افزود: کسانی که دنبال آزادی هستند اینها رها هستند، کسی که صاحب داشته باشد یک لحظه چشم از صاحب خود برنخواهد داشت و خداوند صاحب همه ما است. پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند چشم‌هایتان را مراقبت کنید تا خداوند پرده‌ها را برای شما کنار بزند و عجایب را ببینید، کسی که چشم خود را نگه دارد توفیق زیارت امام زمان(عج) را پیدا خواهد کرد.

آیت الله صدیقی آلودگی چشم را عامل کوری چشم دل دانست و اظهار کرد: قرآن کریم می‌فرماید چشم دل بخاطر اعمال چشم سر کور خواهد شد، بی بصیرتی در فتنه‌ها، به ضرر نظام حرف زدن، علیه نظام تجمع کردن و کارهایی از این دست برخاسته از کوری چشم دل و بی بصیرتی است. می‌دانیم گرانی و مشکلات وجود دارد اما باید به فکر خون شهدا و اشخاصی نظیر شهید سلیمانی که از اولیای مسلم خداوند بود و اشک‌های مردم باشیم و مراقب اعمال خود باشیم.

امام جمعه موقت تهران توجه به واقعیات، شناخت دشمن و نفوذی‌ها، زمان شناسی و تحلیل درست از شرایط و پافشاری کردن و استقامت کردن در زیر پرچم نایب امام زمان(عج) را از مسائل مهم عصر حاضر عنوان کرد و گفت: اعتقادات و ایمان مردمی نعمتی است که خداوند به آنها عطا کرده و باید همه قدردان این نعمت باشند.

وی در ادامه افزود: امام خمینی خود را کاره‌ای نمی دانست و برای همین خداوند ایشان را یاری می‌کرد و هیچکس نمی‌توانست ایشان را مغلوب کند، امام خمینی تکیه به قدرت لایزال الهی داشت. اگر مروری به اتفاقات ابتدای انقلاب تا به امروز داشته باشیم شاهد هستیم آتش‌های بزرگی افروخته شده و خداوند خاموش کرده است، در خصوص دولت آقای رئیسی نباید عجله کنیم، بدون امتحان و سختی خداوند به ما چیزی نخواهد داد بلکه باید صبر و استقامت داشته و گذشته را از یاد نبریم.

آیت الله صدیقی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی و دولت آیت الله رئیسی تصریح کرد: هیچکس نمی‌تواند خون شهدا را پایمال کند چرا که خون شهید را خداوند حفظ می‌کند. باید نسبت به اعمال خود و ویژگی‌ها و خلقیات خود مراقبت داشته باشیم تا مبادا دچار صفات رذیله نظیر حسادت بشویم، حسادت مانند گرگ وحشی به انسان آسیب خواهد زد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کلید امید همه ما حضرت زهرا(س) هستند، اظهار کرد: وقتی از همه جا ناامید شدید به حضرت زهرا(س) مراجعه کنید، ایشان آخرین امید همه ما هستند. حضرت زهرا(س) را در کوچه به قصد کشتن زدند و آنقدر ضربت دشمن به ایشان شدید بود که حضرت زهرا(س) زمین خوردند، سلمان می‌گوید وقتی حضرت زهرا(س) پشت در رفتند این دشمنان به در فشار آوردند و می‌خواستند دختر پیامبر(ص) را میان در و دیوار شهید کنند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات