۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۰۰۶۲۳
با حضور آیت الله مقتدایی و جمعی از مسئولین کشوری؛

آیین افتتاحیه ۲۲ پروژه عمرانی حوزه علمیه خواهران برگزار شد

آیین افتتاحیه ۲۲ پروژه عمرانی حوزه علمیه خواهران برگزار شد
مراسم افتتاحیه ۲۲ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۱۲ پروژه جدید عمرانی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور آیت الله مقتدایی و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بر گزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در آستانه ایام ولادت با سعادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم افتتاحیه 22 پروژه عمرانی و کلنگ زنی 12 پروژه جدید عمرانی حوزه های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله مقتدایی، رئیس شورای عالی سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خوهران، آقای نیک زاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و آقای محمدی‌زاده، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه خواهران کشور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

آیت الله مقتدایی در این مراسم اظهار کرد: اهمیت و ضرورت تأسیس حوزه های علمیه در ذهن رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود و به دستور امام راحل بود که اوایل انقلاب حوزه های علمیه خواهران تأسیس شد.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران کل کشور با اشاره به مشکل کمبود ظرفیت پذیرش حوزه های علمیه خواهران ابراز امیدواری کرد که با ساخت و توسعه مراکز علمی حوزوی خواهران در اقصی نقاط کشور، زنان علاقه مند به تحصیل و تعلیم علوم دینی بتوانند از علوم اسلامی بهره ببرند.

محمدی‌زاده در این مراسم با اشاره به یکسان بودن میزان بودجه 1400حوزه های علمیه خواهران با سال 1396 گفت: تمام تلاش و همت ما این است که پروژه‌های عمرانی حوزه های علمیه خواهران را هر چه سریع تر تمام کنیم؛ اما کمبود بودجه اعطایی و از طرف دیگر گرانی چند برابر زمین و وسایل عمرانی مانع از پیشرفت پروژه های عمرانی می شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه خواهران کشور در ادامه با ابراز امیدواری از تأمین مالی پروژه ها از آقای نیک زاد درخواست کرد که با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه کافی به پروژه ها از سوی مجلس شورای اسلامی اختصاص داد شده و  مسائل مالی پروژه ها تأمین شود.

نیکزاد نیز در این مراسم ضمن قول به همکاری در مجلس شورای اسلامی و کمک و مساعدت مجلس به حوزه‌های علمیه خواهران گفت: باید برای حرکت به سمت تعالی حوزه های علمیه از آنان حمایت شده و کمک های لازم صورت پذیرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به توان بالای استانداری ها در گرفتن بودجه و مجوز ابراز داشت: از حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور خواسته ام که با همکاری استاندار محترم، بودجه خوبی برای حوزه‌های علمیه خواهران جذب کنند./پ202/

ارسال نظرات