۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۰۰۷۶۶
گزارش؛

کارهای کوچک، اما تأثیرگذار

کارهای کوچک، اما تأثیرگذار
می شود با پرچم های رنگی مزین به نام اهل بیت(ع) محله را پر نشاط و زیبا نمود و جو شادی را به اهل محل هدیه کرد تا در ایام فرح بخش میلاد اهل بیت(ع) حال خوش تری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، می شود یک گروه سرود نوجوان در یک جمع سه چهار نفره در یک فضای عمومی در عرض حدود دو دقیقه عابران و حاضران را متوجه یک مناسبت شاد مذهبی کنند و بعد ضمن یک صلوات صمیمی و جمعی برای سلامتی و خوشحالی مردم دعا کنند.

می شود چند عدد شکلات را به یک برگه کوچک که در آن تبریک ایام و خاطره ای اثرگذار از یک شهید مهربان است منگنه کرد و این بسته های شیرین را با تبریک و تهنیت، در فضایی شاد و صمیمی بین مردم خسته از کار نشسته در مترو، تقسیم نمود و لبخندی از جنس نشاط معنوی بر لب ایشان نشاند.

می شود یک ایستگاه صلواتی راه انداخت و مردم را در هوای سرد زمستان به چای یا دمنوشی دلچسب و صلواتی پر از معنویت مهمان نمود و در کنار آن محصولاتی از جنس فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و کتاب های تاثیر گذار در سبک زندگی عرضه نمود.

تعداد بازدید : 5

می‌شود جمع شد و با پرچم‌های رنگی دسته شادی به راه انداخت و از مردم برای همراهی در این دسته شادی ایشان را در این شادی وصف ناپذیر میهمان نمود میشود در کنار این دسته شادی به کودکان هدیه داد تا همراهی با شاد دلان در شادی اهل بیت خاطره ای از خاطرات چه دل انگیزه کودکی نسل آینده باشد.

می شود همراهی کرد و حمایت کرد تا با احیای جشن ها و مولودی های خانگی، خانواده ها بازهم دور هم میهمان مولودی و جشن های خانگی پر نشاط و معنوی شوند.

می شود با پرچم های رنگی مزین به نام اهل بیت(ع) محله را پر نشاط و زیبا نمود و جو شادی را به اهل محل هدیه نمود تا همگان در ایام فرح بخش میلاد اهل بیت(ع) حال خوش تری داشته باشند و مسرور شوند.

طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) شعبه ۲ تهران در ایام میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا(س) با این نمونه های فعالیت فرهنگی ساده تاثیر خوبی بر محیط پیرامون خود داشته و با برنامه ریزی دقیق به گونه ای که به درس و بحث و مطالعاتشان لطمه وارد نشود از چند روز پیش از میلاد حضرت به استقبال این مناسبت مهم رفته و با ایجاد مقر عملیات فرهنگی در عرصه جنگ نرم به فعالیت پرداخته اند.

ایشان با استقرار در زیرزمین مسجد جامع ازگل از محله خود شروع نموده و برای جریان سازی در سطح کل منطقه یک تهران بزرگ دارند.

بی تردید اگر اینگونه فعالیت های کوچک اما موثر از سوی مساجد، مدارس، هیات و دیگر مراکز اینچنینی انجام می شد نشاط معنوی مردم بسیار بیشتر از این که هست می گردید.

کارهای کوچک، اما تأثیرگذار

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
امید است فرزندانمان در آینده از ما قضاوت شایسته ای داشته باشند ، ولی اگر نداشتند ، بدانید حق با آنان اسن و ما شرمنده نسل بعد خواهیم بود..
0
0