۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۰۱۵۵۲
مرجع بصیر؛

جهان تشیع عزادار مرجعی عالیقدر و روشن‌بین شد

جهان تشیع عزادار مرجعی عالیقدر و روشن‌بین شد
خراسان رضوی - حجت الاسلام خیاط در پیامی ضمن اشاره به مجاهدت علمی،تربیت طلاب،حضور درعرصه های مختلف مبارزه بارژیم ستمشاهی وحمایت ازنظام و ولایت فقیه این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام علی خیاط، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در پیامی به مناسبت ارتحال مرجع عالیقدر شیعه و استاد حوزه علمیه قم به زوایای علمی، معارفی و سیاسی در عرصه های مختلف اشاره کرد و این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

جهان تشیع عزادار مرجعی عالیقدر و روشن بین شد و روح بلند حضرت آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی به ملکوت اعلی پیوست.

این عالم جلیل القدر عمری را در اشاعه فرهنگ مهدوی(عج)، مجاهدت در عرصه تعلیم فقه حقه جعفری و تربیت طلاب فاضل و حضوری دلسوزانه در عرصه حمایت از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشید.

ایشان خصوصاً در لحظات دشوار از سالهای سخت مبارزه علیه رژیم ستمشاهی گرفته تا حضور در عرصه خبرگان رهبری و شورای نگهبان و حمایت بی بدیل از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در فتنه 88 یار و پشتیبان امام شهدا و مقام عظمای ولایت بوده است.

بدین وسیله ارتحال این مرجع عظیم الشأن را از طرف خود و تمام اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم اسلامی رضوی به وجود مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام عظمای ولایت و مرجعیت، حوزه های علمیه و خیل عظیم شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم. و در کنار مضجع شريف امام رئوف علی بن موسی الرضا عليه السلام برای علو درجات ایشان دعا می کنیم./933/پ210/

علی خیاط

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی

جواد رستمی
ارسال نظرات