۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۰۱۶۳۰

پیام تسلیت آیت الله بشیر نجفی به مناسبت ارتحال آیت الله صافی

پیام تسلیت آیت الله بشیر نجفی به مناسبت ارتحال آیت الله صافی
حضرت آیت الله بشیر نجفی با صدور بیانیه ای ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله بشیر نجفی با صدور بیانیه ای ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

در متن بیانیه مرجع تقلید شیعیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذينَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصيبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ

با اندوه وتاسف فراوان، خبر رحلت حضرت آیت الله العظمی مرجع دینی بزرگ شیخ لطف الله صافی گلپایگانی از این دنیای فانی را پس از عمری طولانی در راه خدمت به حوزه علمیه مقدس قم و خدمت به دین از طریق تربیت علما و عنایت به شیعیان اهل بیت علیهم السلام دریافت کردیم.

آن مرحوم پرچمی از پرچم های دین در جهان اسلام بود و بواسطه استحکام وفاداری به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شناخته می شد و با مواضع و افکار درخشان و فصاحت و بلاغت قلم در دفاع از اسلام و مسلمانان مجاهدانه تلاش می کرد.

این مصیبت بزرگ را به ولی الله الاعظم ارواحنا له الفداء، عموم مومنین بویژه خانواده بزرگوار ایشان و شاگردانش تسلیت می گوییم و از خداوند سبحانه و تعالی مسئلت داریم که ایشان را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد و مورد عنایت صدیقه کبری حضرت زهرا(س) قرار گیرد و لقای حسین (علیه السلام) در روز قیامت و عنایت ولی الله الاعظم را به آن مرحوم ارزانی دارد و همچنین آثار باقی مانده ایشان اعم از افکار و تالیفاتشان را برای مومنان سودمند قرار دهد و به خانواده اش صبر و آرامش عنایت فرماید و آنها را تحت عنایت امام منتظر عجل الله تعالی فرجه الشریف محفوظ بدارد.

وَسَلَامٌ عَلَيْهِ يَوْمَ وُلِدَ وَيَوْمَ يَمُوتُ وَيَوْمَ يُبْعَثُ حَيًّا
ولاحول قوة الا بالله

۲۹ جمادی الثانی ۱۴۴۳ هجری

بشیر حسین النجفی

/۹۸۸/

ارسال نظرات