۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۰۱۸۵۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد تشریح کرد؛

ویژه برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خرم آباد در ایام الله دهه فجر

ویژه برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خرم آباد در ایام الله دهه فجر
لرستان- حجت الاسلام علی نیا گفت: برنامه «شب‌های انقلاب» تا پایان دهه مبارک فجر در مساجد خرم آباد در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمد علی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: در ایام دهه فجر تبلیغات اسلامی خرم‌آباد برنامه های مختلفی با محوریت مردم برگزار می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در ۱۱ محله خرم آباد با حضور روحانیت و مبلغان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در هر محله این جشنواره‌ها در رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، دینی، قرآنی، فیلم، مستند، احکام و … برگزار می شود.

حجت الاسلام علی نیا یادآور شد: برنامه شب های انقلاب از دیگر برنامه های مؤثر در ایام دهه فجر بوده که در مساجد خرم آباد برگزار می شود و سخنرانی، مسابقه، اهدای جوایز، گروه سرود و تواشیح از جمله برنامه هیی است که در قالب این برنامه اجرا می شود.

وی یادآور شد: تا پایان دهه فجر نیز برنامه‌های قرآنی، کارگاه‌های آموزشی، گفتمان‌های دینی، تولید محتوای فیلم، مستند و پخش آنها در صدا و سیمای لرستان و فضای مجازی صورت می گیرد.

حجت الاسلام علی نیا خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های دهه فجر با هدف بازگو کردن وقایع دوران انقلاب برای نسل امروز و تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار می شود./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات